nomore Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Nå ble eg litt skuffet her. Skal feilmelde en flatskjerm via Infocare's feilmeldingsportal. Bruker Opera til daglig, og prøver å lage det eg lager mest mulig funksjonabelt mellom browsere. Men etter å ha valgt gruppe, merke og modell, får eg en databasefeil i Opera. Dette gjør eg ikke i Internet Explorer. Er det noe galt med Opera hos meg(8.5) eller har Infocare gjort det enkelt for seg selv(og ikke kundene sine)?
Aginarikar Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Dette er et kjent problem med Opera, som skyldes at Opera har problemer med å tolke og videresende query strings i adressefeltet. Det er et Opera-spesifikt problem, ingen andre nettlesere har dette problemet.
Lightningwolf Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 (endret) Nå ble eg litt skuffet her. Skal feilmelde en flatskjerm via Infocare's feilmeldingsportal. Bruker Opera til daglig, og prøver å lage det eg lager mest mulig funksjonabelt mellom browsere. Men etter å ha valgt gruppe, merke og modell, får eg en databasefeil i Opera. Dette gjør eg ikke i Internet Explorer. Er det noe galt med Opera hos meg(8.5) eller har Infocare gjort det enkelt for seg selv(og ikke kundene sine)? 5166522[/snapback] Det er derfor vi ikke skal bruke opera. Endret 17. mai 2006 av Lightningwolf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå