Gå til innhold

AB kø problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer meg ikke inn på BG Arathi Basin...

Igår stod jeg 1 time og 3 kvarter i kø uten å komme inn, og inatt nesten 3 timer. Er lvl 59 Warr.

Hva slags buggy kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er gjerne at 1) du spiller for sent (mange allies må legge seg etter barne-TV), eller 2) at din eller den andre faksjonen liker PvE bedre enn PvP, eller 3) at folk mellom 50-59 prøver å komme seg opp til lvl60 fortere enn svint.

Skrevet (endret)

Tja. Jeg har stått 8 timer i kø uten hell på AB jeg..og da var det fremdeles unavailable ventetid :dontgetit:. Dette er på Al'Akhir, jeg er Alliance

Endret av Alastor
Skrevet
Har aldri opplevd AB for spillere mellom 50-59. På 60 får du garantert match. Bare bli 60

5166080[/snapback]

Stemmer nok ja. På 60 er det mye BG!

Jeg har det motsatte problemet med AB på Deathwing, rekker aldri å gjøre noen annen ting før jeg kan joine ny AB. 5-10 sekunder kø :) Horde btw..

Skrevet
Tja. Jeg har stått 8 timer i kø uten hell på AB jeg..og da var det fremdeles unavailable ventetid :dontgetit:. Dette er på Al'Akhir, jeg er Alliance

5166061[/snapback]

Dere har iallfall instant AB queues... Vi må vente 20-30min på horde siden :) btw hva kaller du deg?

Skrevet

Er nok som noen sier, på visse lvl er det få om i det hele tatt noen battlegrounds som kjører. Viss du vil i AB så kom deg til lvl 60 ja. Men er lettere å komme seg inn i AV, der tror jeg det er lvl 51-60.

Skrevet

Jeg tror en del samler en gruppe på 15 først, for så å entre battleground, dette gjør at du som går alene inn må vente på at 10-14 (?) andre skal gå alene inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...