Gå til innhold

Gammalt vrak av ein PC - er dette salgbart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med stor fare for å verte stempla som "dagens vits": Eg har akkurat bygd meg ny PC, og vil høyre om det er nokon som trur at eg kan få solgt det gamle spetakkelet av ein PC eg hadde før, og eventuelt for kor mykje?

Her er spesifikasjonane :w00t::

AMD ThunderBird 1 GHz CPU

EPoX EP-8K7A+ hovudkort m/RAID

512 MB SDRAM (fabrikat ukjent)

60 GB Matrox harddisk

Creative GeForce 4MX skjermkort

Sound Blaster Live Value! lydkort

10/100 nettverkskort

CD-ROM-lesar

DVD +/-R og +/-RW-brennar

3,5" diskettstasjon

TV-kort

Targa 19" CRT-skjerm

Microsoft Natural Keyboard

Ikkje mykje å skryte av i våre dagar, som de ser... Og for å gjere det enno verre: Ein eller annan komponent er defekt... Er redd det er hovudkortet, men det kan i grunnen vere kva som helst. Ergo er denne greia kun dugande for nokon som kan mekke/feilsøkje litt, eller nokon som treng ei delemaskin...

Spørsmålet er då om dette er salgbart for eit beløp som i det heile teke rettferdiggjer fraktkostnadane for å sende sakene i posten ein gong (eller om det er salgbart i det heile teke, for den del)...? :whistle:

Eg mottek alle innspel med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

har no sett verre pcer enn dette til salgs,

kan nok også få en ganske grei pris også, har jo tross alt 19" skjerm, dvd brenner og tv-kort...

tror nok du kunne få solgt det for ca 1000,- hvis den hadde fungert da...

Skrevet

Med mindre du får fikset feilen , vil jeg tro du kan se langt etter noen som vil kjøpe denne.

Årsak: De som eventuelt kunne tenkte seg denne maskinen har mest sannsynlig ikke peiling på data, men har kanskje vært borti kameratens PC som de har surfet på, og nå vil de ha en hjemme som de kan gjøre det samme med.

Få en kompis til å fikse den opp, installere en ren winXP, og selg den som en rimelig hjemmekontor-PC med TV-muligheter (bra for studenter).. :thumbup:

Skrevet (endret)

Takk for svar så langt! :)

sssh: Eg er redd for at blant kompisane mine er det eg som kan mest om PC... :p Har bygd ein del sjølv, og reknar meg for å ha godt over middels kompetanse på data, men eg er ikkje så dreven at eg klarar å sjå kva som er feilen her utan vidare... Har eliminert RAM og HDD, så då gjenstår vel HK (mest sannsynleg), CPU og/eller skjermkort.

Saka er vel snarare den at når eg ikkje veit 100% nøyaktig kva problemet er, og ikkje har reservedelar å teste med, så veit er rett og slett ikkje kor mykje tid og ressursar eg skal bruke på å fikse dette... Såleis hadde det vore meir praktisk for min del å selje heile ruklet til ein eller annan som kan gjere det sjølv... :p

Vel, får sjå kva eg gjer... Som sagt, takk for innspel så langt, og viss det er fleire som har ei meining om dette, så fyr laus! :thumbup:

Endret av Garegaupa
Skrevet

hva er det da feilen med pcen? spontanrebooter uten grunn/i spill? blåskjermer?er mye enklere å svare hva som kanskje kan være gale hvis du hadde skrevet det ned her :)

Skrevet (endret)
er mye enklere å svare hva som kanskje kan være gale hvis du hadde skrevet det ned her :)

5162958[/snapback]

Godt poeng! :)

For det fyrste, så er det vanskeleg å få start på maskina, spesielt når ho er kald. Dei fyrste par gongene får eg berre ein svart skjerm, og så kjem ein gradvis lenger og lenger, medan skjermbiletet plutsleg frys, slik at ein må bruke reset-knappen. Etter å ha gjort dette alt frå fire til femten gonger (anslagsvis, virkar som det kjem an på romtemperaturen - dess høgare romtemperatur, dess enklare å få start), virkar maskina som ho skal eit bel.

Så, plutseleg, etter ei viss tids bruk, frys skjermbiletet, muspeikaren og alt. CTRL+ALT+DEL virkar ikkje, så ein må bruke reset-knappen. Maskina startar om att (i 95% av tilfella på fyrste forsøk) og går stabilt eit bel att - og slik held det på. Det virkar som maskina vert meir og meir ustabil etter kvart som tida går, og etter eit par-tre timar er ho så ustabil at det ikkje går an å bruke ho.

Har i grunnen heile tida tenkt at hovudkortet er feilkjelda, men det faktum at det synest å vere bilete/video som oftast får maskineriet til å seie god natt, har fått meg til å lure på om det kan ha noko med skjermkortet å gjere...

Som nemnt tidlegare, så har eg nokså sikkert eliminert RAM (vha. memtest86) og HDD (vha. diskskanning og S.M.A.R.T.) som mogelege feilkjelder.

Endret av Garegaupa
Skrevet

"Fujitsu Siemens PC, 19`Skjerm, 256 MB RAM, CD-brenner, 20 GB Harddisk, 1,6 GHz prosessor, Nettverkskort,Windows Millenium Edition operativsystem" denne dataen selges for 2000, og tror nok noen kjøper den.. så du kan få en del for dataen din tror jeg..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...