Gå til innhold

Singstar til Xbox 360?


oysteini

Anbefalte innlegg

Litt søkt spørsmål dette, men bakgrunnen er som følger:

 

Jeg har allerede en Xbox, men kjæresten min maser om Singstar, som såvidt jeg vet kun eksisterer til PS2. Faktisk er hun så ivrig at hun har lyst til å kjøpe PS2 bare for dette spillet, jeg derimot er naturligvis ti ganger mer hypp på å komme meg en generasjon videre. Spørsmålet er bare om dette kan tilfredstille begges behov?

 

1. Noen som har hørt noe om Singstar eller lignende(spørs vel om sony lanserer noe på Xbox360 :ermm: ) produkter til Xbox 360?

 

2. Hvorfor i allverden finnes ikke noe lignende til Xbox allerede?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok ikke noe pr idag som slår Singstar og Sony´s snåle men geniale spill der slik. Ikke hørt om at det kommer noe slikt til Xbox360 så langt.

 

Ville vært rart om det ikke kom noe slikt egentlig til den. Men nå får du jo en PS2 til under 1000,- om jeg ikke husker feil. Hos Elkjip tror jeg...

Lenke til kommentar
Er nok ikke noe pr idag som slår Singstar og Sony´s snåle men geniale spill der slik. Ikke hørt om at det kommer noe slikt til Xbox360 så langt.

 

Ville vært rart om det ikke kom noe slikt egentlig til den. Men nå får du jo en PS2 til under 1000,- om jeg ikke husker feil. Hos Elkjip tror jeg...

5161727[/snapback]

 

He he.. ja, ender vel opp med Xbox + ps2 + xbox360, og jeg som nesten bare spiller på pc'en :dontgetit::dontgetit:

 

Kan ikke kvitte meg med Xbox'en, da jeg digger alt man kan gjøre med den (modda). Spiller jo nesten mer Amiga/N64/C64/Nes klassikere på den enn jeg spiller Xbox spill ;) Dessuten er jeg litt usikker på hvor fleksibelt X360 vil være som media-center, sammenlignet med en modda box?

 

Eneste positive med å kjøpe PS2 for min del, er vel at jeg foretrekker PES-serien på denne konsollen, er ikke like bra på Xbox, og ihvertfall ikke på pc. Er noe med "feelingen" på PS2 som rett og slett er bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...