Amon Amarth Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 (endret) Hmm, alliance eller horde... kanskje jeg begynner, får se... lei av køen på Deathwing nå. Endret 16. november 2005 av Amon Amarth
TRS Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 litt pirk, men Executus er den nyeste, ble startet etter Chromaggus, og før tråden ble startet
GRendal Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 litt pirk, men Executus er den nyeste, ble startet etter Chromaggus, og før tråden ble startet 5165505[/snapback] migration server..med mindre du har lyst til løpe med folk i oransje og lilla ting så....
TRS Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 joda, det er jo sant, men så er det ikke alle som migrerer, og sikkert mangen som starter nye char's på migration realms.
Darkshade Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Spilte mine to første wsg idag og vi vant begge to For The Horde
Sneglen Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 litt pirk, men Executus er den nyeste, ble startet etter Chromaggus, og før tråden ble startet 5165505[/snapback] migration server..med mindre du har lyst til løpe med folk i oransje og lilla ting så.... 5165870[/snapback] Migrerte med min 51 (horde) warrior dit. Greit å ha en server å gå til om man ikke orker å sitte i køen til Deathwing. Første kvelden der var det et lite møte av folk som kom inn på serveren. "Can you say Epic-geared?" Var nesten galskap hele greiene...
GRendal Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 litt pirk, men Executus er den nyeste, ble startet etter Chromaggus, og før tråden ble startet 5165505[/snapback] migration server..med mindre du har lyst til løpe med folk i oransje og lilla ting så.... 5165870[/snapback] Migrerte med min 51 (horde) warrior dit. Greit å ha en server å gå til om man ikke orker å sitte i køen til Deathwing. Første kvelden der var det et lite møte av folk som kom inn på serveren. "Can you say Epic-geared?" Var nesten galskap hele greiene... 5170739[/snapback] ' heehe...var mange folk i uber gear der eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå