Timmii Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 Heisann Jeg har et problem, skulle her for dagen oppdatere mine Ati driver. Dro derfor innpå Ati sine hjemmesider og lastet ned driverne med control panel. Men når det komme til stykke får jeg feilmeldingen - " INF error Video driver not found " Har foresten et Ati Mobility Radeon X600 kort .. Noen som har et godt tips på hva feilen kan være og hva jeg må gjøre ?? Takk på forhånd Lenke til kommentar
eldo Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 har samme problemet... noen som kan hjelpe oss?? Lenke til kommentar
petteren Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Dere må laste ned driverne fra produsenten av laptopen sin hjemmeside. Driverne varierer fra produsent til produsent og man kan derfor ikke bare laste ned fra ATI.com slik som på skjermkort i stasjonære pcer. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Foreslår at du/dere tar en titt HER Det er gode drivere for ATI skjermkort. Mvh Senshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå