The Norwegian Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Lagde en tråd for en stund siden, hvis du kunne designe ditt eget spill... Så kommer det en tråd: hva er din spillidè? Så sier jeg at jeg har laget den tråden allerede. da sier bare ttt at heller la en ny tråd leve enn å fortsette i en gammel? WTF? Ganske dårlig gjort...
The Norwegian Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 emm.. det er en gammel tråd.. finnes flere av den typen så vitsen med å opprette en ny er jo lik null da 5157102[/snapback] Nettop! Jeg lagde min først!
Cultofluna Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 emm.. det er en gammel tråd.. finnes flere av den typen så vitsen med å opprette en ny er jo lik null da
b-real Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage. Stenges.
Anbefalte innlegg