Gå til innhold

Engelsk server med ENGELSKE folk!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. har en horde char. på en "engelsk" server, men ALLE snakkes spansk... ikke én som snakker engelsk engang...

så... jeg tenkte og lage en char på en annen server... noen som har tips om hvilken Engelsk server med lite/ingen kø jeg kan begynne på??

TA

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke engelske servere, det er EU-servere, med engelsk som fellesspråk.

Hvis det er veldig mange spanjoler der har du vært uheldig. Jeg vil tro de fleste nye serverne har engelsk som felles språk.

Endret av Pinglebolle
Skrevet

Du kan jo begynne på Balnazzar. Stort sett veldig hyggelig folk, og det er vel en liten overvekt av skandinaviske folk på serveren, selv om vi har en god del briter i guilden også.

Balnazzar høres ut som er den rette serveren for deg ;) Til og med spanjolene og russerene på serveren snakker faktisk engelsk, og det er ganske imponerende!

Skrevet

Let deg frem, altfor mange servere er utpekt som "uoffisiell XXXXX-server", f.eks. er burning blade delvis norsk og shadow moon er tjekkisk.

Skrevet (endret)

Hvis du har lyst på startkapital, Alte-to, så kan du ta kontakt. Jeg har et par chars der, men spiller aldri på dem.

Har rundt 30g om jeg ikke husker helt feil...

Bare send en mail in-game til Baalhadraz eller Jahve :thumbup:

(Har 27g før jeg har solgt alt gear)

Endret av kristteo
Skrevet
Balnazzar? den nye det? blir nokk den ja...

Takkar for svar folkens :)

5154265[/snapback]

Velkommen til oss :)

Roosa, UD warloc på balnazzar :love:

5160951[/snapback]

Jepp, Balnazzar er super den :)

Skrevet

Det er for øvrig mulig å overføre penger mellom fraksjonene - alt du behøver, er å legge en verdiløs gjenstand (eksempelvis et brød) ut på AH i Gadgetzan, der du setter buyout til den ønskede verdien å overføre. Den eneste ulempen er at 15% av pengene går til gnomene, men dette kan du jo kompensere for ved å dele buyout med 0.85.

Ellers har jeg gode erfaringer med både Darksorrow og Ragnaros. Anbefales.

Skrevet
Balnazzar? den nye det? blir nokk den ja...

Takkar for svar folkens :)

5154265[/snapback]

Velkommen til oss :)

Roosa, UD warloc på balnazzar :love:

5160951[/snapback]

Jepp, Balnazzar er super den :)

5161083[/snapback]

Joa, er super nok den, men jeg tipper det kan være litt problematisk å finne nok low lvl instance grupper.

Hvertfall på horde siden. Nok av high levels, men jeg tror det er få grupper til SM/uldaman/zf etc.

Skrevet
Let deg frem, altfor mange servere er utpekt som "uoffisiell XXXXX-server", f.eks. er burning blade delvis norsk og shadow moon er tjekkisk.

5154187[/snapback]

oh noes! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...