Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 HEI JEG trenger dette litt raskt og er evig takknemmelig..for svar.. Jeg trenger kode som ligger ned ALT ANNET.. og ligger MSN FREMST.. Hater når folk snakker med meg.. å eg spiller.. og de tror eg har ignorert de.. Vet det fins noe API til dette.. men så er det å få den til å fyra av når jeg mottar en beskjed på msn..
GenericName Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Hva med å bare logge av når du spiller? 5154206[/snapback] Har tenkt på det...men eg må liksom være tilgjengelig.... Kan du hjelpe
Jankee Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Og logikken var? Du skal vere tilgjengeleg men ingen skal prate til deg?. Om du setter status til "opptatt" så skal ikkje noko poppe opp.
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 (endret) En skjerm til og kjør Messenger på den? 5154313[/snapback] Mhm har jo faktisk en til skjerm så eg kan koble til... kordan funker det då? Liksom med ja.. alt egentlig har ikkje hørt om det før EG SKAL VÆRE TILGJENGELIG OG FOLK SKAL SNAKKE MED MEG Endret 14. november 2005 av chills
Moskus Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Rolig chills, før venen sprekker... Det er ganske enkelt hvis du har skjermkort som støtter to skjermer (som du sikkert har): 1. Start opp windows etter tilkobling av skjerm nr 2.. Windows bør detekterer den andre skjermen automatisk. 2. Høyreklikk skrivebord -> Properties -> Settings. 3. Trykk på skjerm nr 2 slik at den er valgt. 4. Helt nederst velger du "Extend my Windows desktop onto this monitor". Vóila! Har selv brukt to skjermer i tre-fire år, og kan knapt klare meg uten. Off-topic: Det er nærmest blitt en folkesykdom å måtte være tilgjengelig hele tiden... Tenk litt på det.
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Tusen takk.. Og ja.. eg vet.. burde ikke går sikkert over om en uke.. men no.. oh venene
Jankee Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det er eit problem med å kjøre dualoppsett med skjermer, basert på kva skjermkort ein har, har testa to forskjellige og her er mine erfaringer på det: ATI: (9800pro) Om spelet kjører fullscreen så vil dette gå ut (som om ein hadde kjørt alt + tab) i det ein vil gå over til den andre skjermen. Om spelet heller ikkje kjører den oppløysninga som skjermen har vil bilde forflytte seg delvis over i den andre skjermen. Nividia (6800ultra) Spelet skrur av biskjermen slik at den er deaktivert så lenge spelet er i fullscreen. Desse erfaringane er basert på to 1600x1200 LCDer i dual oppsett.
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Jeg har 6800GT SLI vil det funke då?
Jankee Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 du kjører SLI-mode med to 6800GT-kort? Var ein eller annan som så at sli støtta ikkje to skjermer samtidig, om dette er fakta eller ikkje skal eg ikkje utale meg om men eg synes det er litt rart. Men om gt-kortet oppfører seg som ultrakortet så oppfatter skjermkortet dei to skjermene som ein fysisk einheit, så for min del kjører skjermkortet 3200x1200 over to kabler og når eit spel kjører 1024x786 så stiller skjermkortet det over til denne oppløysninga på primæreinehiten,mens den sekundære blir skrudd av.
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Jeg leste litt i dokumentasjonen til driveren min. Vanskelig men jeg tror det støtter flere skjermer nå. Må prøve det før eg kan si noe sikkert.
saivert Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Joda. Og dette begynte med at noen ville slippe å bli plaget av MSN når de spilte? Skal si de avsporet kraftig her ja. Men for å gjøre slutt på dette en gang for alle. Installe XFire, registrer deg som XFire bruker og chat med vennene dine via XFire. Hvorfor?? Jo, les her: XFire lar deg... ...chatte in-game med andre XFire brukere ...sjekke om XFire vennene dine spiller. Hvilket spill de spiller og mulighet for å joine multiplayer spillet de spiller ved få trykk. http://www.xfire.com Thank you and good night!
Simen1 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Feilpostet. Dette har ingenting med programmering å gjøre. Dette handler om innstillinger i eksisterende programmer. Flyttes til Programmer->Programmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå