Gå til innhold

Grinde plass lvl 39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 39 Night Elf Hunter å spiller på Vashj.

Er litt lei av å gjøre quest nå, så jeg lurte på om nopen hadde forslag om bra grindeplass, både sett fra pengenes side å xp'ens side!

takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rock elementals er bra, så lenge du ikke prøver deg på de rett utenfor kargath, som er møtested for horde som skal gjøre brd/ubrs/lbrs/mc/bwl.

Skrevet
Circle of Inner Binding i Arathi Highlands funka bra for meg. OBS: jeg er PvE pingle. Veit ikke åssen det vil funke for dere litt modigere.

5151805[/snapback]

Det funker ihvertfall VELDIG dårlig for horde på PvP server :) men for Alliance er det ypperlig. Jeg syns Elementsene i Arathi dropper bedre enn di i Badlands. Men det er sikkert bare innbilning

Skrevet (endret)
Jeg har vært flere ganger i Badlands men jeg finner ikke de berømte elementalene. kan noen gi meg en beskrivelse av hvor de er eller kordinater?

5152943[/snapback]

sør-vest. Enkelt og greit. Jeg fant dem i dag. Greie dem. (Lesser Earth Elementals da.. Fant ikke de andre)

EDIT: psilocybe slo meg gitt!

Endret av DJ_Dark
Skrevet
Rock elementals er bra, så lenge du ikke prøver deg på de rett utenfor kargath, som er møtested for horde som skal gjøre brd/ubrs/lbrs/mc/bwl.

5150820[/snapback]

Trodde det var Thorium Point jeg, har sett en herskare med horde samle seg der... Var skummelt mange taurens der. og undeads.

Skrevet

Det er vel omtrent like langt begge veier, men de fleste jeg vet om bruker kargath av gammel vane (thorium point kom vel i 1.6-1.7, deromkring).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...