Gå til innhold

uopprettelig innlogginsfeil med MSN Messenger?

Nitrisious-E

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel.. etter å ha søkt på både forum, og google, så har jeg funnet ut dette med tiden som kan være feil, osv..

Men etter å ha prøvd alt som er beskrevet for å kunne fikse dette, så har det fortsatt ikke hjulpet meg noe.

Og lurer da på om det er noen "eksperter" her?

Gjelder 7.5 versjonen. Og finner ingen tidligere versjoner, som kan testes.. :roll:

- Har tittet på klokke, dato og det..Alt er som det skal.

- Så tror jeg har lagt inn noen registerendringer, gjennom "kjør" og kommandoer der.

- Dette er gjort..

- Prøvd flere brukere

What to do?? :ohmy:

All hjelp, og innspill prissettes!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Så fort man trykker koble til, så kommer feil med engang.. Så ja. Det stemmer.

Har fortsatt ikke funnet ut noe mer, enn at også ventrilo ikke funker. Klarer heller ikke der å koble til en server.

Skrevet

sikker på at du ikke har en brannmus som blokkerer elns?

btw: msn har vært litt pussig i noen dager nå.. blir frakoblet midt på natta og når jeg skal logge på igjenn så kommer det som du sier.. men jeg bare restarter msn..

Skrevet
sikker på at du ikke har en brannmus som blokkerer elns?

btw: msn har vært litt pussig i noen dager nå.. blir frakoblet midt på natta og når jeg skal logge på igjenn så kommer det som du sier.. men jeg bare restarter msn..

5158375[/snapback]

Vel.. har sjekket, og norton er slettet, sitter igjen med XP og den i D-linken i tilfelle, hvor jeg har prøvd å disable begge uten hell.

Men skal prøve å flytte over viktige filer fra C:\ og slette windows, for så å legge inn på nytt. kanskje det hjelper.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...