Gå til innhold

Leveling går så fort


Anbefalte innlegg

Tre uker til level 25 var litt.. sakte. :o

5148035[/snapback]

 

Egentlig ikke så tregt. Han spiller jo kun 2 timer om dagen.

 

 

Dere som krangler om levling på kort tid burde nok innse at det er mulig på en uke. Om du er god, that is. Mener å ha lest om en ameriakner som gjorde de raskere enn en uke også..

5148972[/snapback]

 

/played er mulig. Hadde 8 dager played når jeg traff 60 med warlocken. 14 med magen (som var min første på level 60).

Jeg regner med at rxjon mener 1 uke mandag til mandag, og ikke /played siden det var 3 uker i virkelig tid tråden handlet om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du hadde 8 dager played og rekorden er 7.5? :S show me pic tror deg ikke

5149118[/snapback]

 

Det er da ikke noen big deal å levle såpass fort hvis man har gjort questene en eller flere ganger før, samt at man kun spiller effektivt. En av guildmedlemmene til Plomma (som er en kamerat av meg) dinget sin andre level 60 character på drøyt 8 dager played as well.

Lenke til kommentar

WoW kan kanskje gå litt raskt, hvertfall i forhold til andre MMORPG (EQ2 f.eks. tar det 2-3mnd å bli level 50 og 1-2mnd extra for level 60).

Er man syk kan man ta det på 2 uker konstant spilling. Jeg greide det selv på 19days 23hours /played time, og da grindet jeg mye og akkurat som jeg skulle.

 

Men det er greit med en fin avslapping fra heavy grinding som må til i EQ2 og andre mer avanserte MMORPG. Har en level 45 Rogue nå , prøve å bli level 50 iløpet av et par dager kanskje :D

Lenke til kommentar
Jeg kan ta lvl 60 på en uke......men det bli hardcore gaming....

5148408[/snapback]

 

Høres ut som et veddemål. Tror jeg ikke du klarer.

5148676[/snapback]

 

Jepp. 100% urealistisk.

 

Hvis du spiller 24/7 *er det mulig* Å gjøre det på 12-14 dager

5148838[/snapback]

Det har faktisk blitt gjort på 6dager eller mindre... så det blir 100% av 1000% urealistisk ;)

Lenke til kommentar

Begynte på en 10 dagers trial mens jeg venter på spillet (Har bestilt) og må si at jeg fant det aller meste i begynnelsen lett.

Spiller alene (Deler med andre ord ikke quest, selv ikke de som blir annbefalt), har Professions Herbalist og Alchemist.

Og er nesten level 16 allerede.

Om man planlegger litt, har litt erfaring fra andre lignende spill så virker ikke leveling veldig vanskelig på meg..

Var heldig og fikk en level 10 sabeltanntiger som pet når jeg selv var level 10 og ja..jeg er hunter..som de fleste skjønte.;)

 

Spiller ikke mye per dag men som sagt.. level 16 snart og det er kun på en 2-3 dager.

Lenke til kommentar
Har spilt i ca 3 uker og er allerede lvl 25, synes det går veldig fort.

lvla igår og er nesten halveis til neste lvl på samme dag.

Spiller ikke mer en 2 timer hver dag.

Det blir lengre for hver lvl, men får også mer XP så ja, hva synes dere?

5147862[/snapback]

Vil ikke kalle det fort. Jeg lagde en character for cirka 3 uker siden. Den er lvl 52, snaaart 53 og har allerede 2x epic. :tease:

Lenke til kommentar

Har 60 warrior main, brukte lang tid da jeg prioriterte faction, yrker osv før 60.

Prøvde bare for morroskyld med en druid. Tok kun 2,5 time så var jeg lvl 7 med den. Har man en 60 char så går neste char mye fortere å gaine.

Da vet man hvem quester man skal ta, og hvem man bare driter i.

Mange quester gir bra xp når de er orange eller gule. Ta de sammen med mobs som er 2-3 lvl høyere enn deg så går det fort å få lvl.

Tregeste perioden for meg å lvl var mellom 20-35.

Raskeste mellom 51-60.

 

Happy gaming :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...