Gå til innhold

manual til Fifa06 (xbox)


tulling03

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte dette spillet av en kompissom ikke ville ha det likevel, men han hadde ingen manual. Har sett på EA sine sider men kan ikke finne den. Noen som vet hvor jeg kan finne manualen til Fifa 06 ?

5147273[/snapback]

 

er fifa virkelig så innviklet for deg?

5147676[/snapback]

Sånne idiotiske, totalt unødvendige og provoserende svar trenger vi ikke. Vennligst hold en høflig tone hvis du ønsker å fortsette å bruke dette forumet.

Lenke til kommentar
Kjøpte dette spillet av en kompissom ikke ville ha det likevel, men han hadde ingen manual. Har sett på EA sine sider men kan ikke finne den. Noen som vet hvor jeg kan finne manualen til Fifa 06 ?

5147273[/snapback]

 

er fifa virkelig så innviklet for deg?

5147676[/snapback]

Sånne idiotiske, totalt unødvendige og provoserende svar trenger vi ikke. Vennligst hold en høflig tone hvis du ønsker å fortsette å bruke dette forumet.

5147750[/snapback]

 

 

for det første var det et vennlig spørsmål og for det andre så lukter det warez lang vei

Lenke til kommentar
for det første var det et vennlig spørsmål og for det andre så lukter det warez lang vei

 

kewell79: Jeg tror jeg gjorde det klart i mitt første innlegg hva jeg snakket om , altså ikke warez. Hvis du ikke har et svar på mitt spørsmål trenger du ikke å poste her bare for å få opp antall poster.

 

Vandalen: takk for linken, men den hadde jeg fra før. Ønsker en manual for XBOX spesifikt.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar
"Kjøpte det av en kompis som ikke vil ha det lenger?" Han har altså lagt det inn på X-boxen sin, og trenger det ikke lengre?

 

Hah.

5151341[/snapback]

 

 

Hva f*** er dette? Skal du leke politi nå? Kan man ikke stille et spørsmål på forumet uten at det skal ramle inn med mistenksomme folk med alle slags beskyldninger? Patetisk!

Lenke til kommentar
"Kjøpte det av en kompis som ikke vil ha det lenger?" Han har altså lagt det inn på X-boxen sin, og trenger det ikke lengre?

 

Hah.

5151341[/snapback]

 

 

Hva f*** er dette? Skal du leke politi nå? Kan man ikke stille et spørsmål på forumet uten at det skal ramle inn med mistenksomme folk med alle slags beskyldninger? Patetisk!

5151599[/snapback]

Er helt enig. Det begynner å gå litt langt med beskyldningene i denne tråden, isteden for å enkelt bare kunne svare på spørsmålene så er plutselig alle sammen blitt Colombo.

Lenke til kommentar
"Kjøpte det av en kompis som ikke vil ha det lenger?" Han har altså lagt det inn på X-boxen sin, og trenger det ikke lengre?

 

Hah.

5151341[/snapback]

 

Det kan godt være at han har rippet det og lagt det inn på HD'en. Men det er uansett hans problem og ikke mitt. Jeg har orginalen, og dermed er den saken avsluttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...