Gå til innhold

Oslo i morgen, hvor skal jeg gå?!


ka1ser

Anbefalte innlegg

I morgen er det klassetur til oslo, og jeg har litt tid til overs for shopping 'n shit. Vi skal bo på Cochs Pensjonat ved Slottsparken så det er da basen. Hvor burde jeg gå for å finne

 

-Klær

-Musikk

-Spill, PC osv

-Og andre "kule" ting som man ikke har i Bodø

 

Gjerne med kart, eller url.

Endret av ka1ser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja...det kommer litt an på hvor mye tid du har til overs...har du liten tid kan du nøye deg med byporten og oslo city, der har du det meste....har du lengre tid skader det ikke med en tur gjennom bogstadveien og hegdehausveien, der finner du blant annet spiderman!

 

ellers så er det en del ok klesbutikker på aker brygge...og karl johan er jo alltid der...og til slutt, for datautstyr så har du jo datakjeden og digital impuls tett i tett i møllergata! :)

Lenke til kommentar

Hvis du hadde sett saldoen på brukskontoen min i øyeblikket, frem til klokken tolv i morgen så tror jeg du hadde revurdert det tankesettet...

 

Men sånn seriøst, jeg elsker Bogstadveien. En julepyntet Bogstadvei, hyggelig folk i alle butikkene som ønsker deg god jul, julebelysning i trærne, julemusikk, kan det bli koseligere? Det finnes ikke et senter som slår det der.

 

Nå er det ikke full julepynt der enda, men det kommer seg! God jul!

Lenke til kommentar

platekompaniet i Bogstadveien har ofte gode tilbud, blandt annet på sesong 1-4 eller 5 på simpsons, de har også mange GODE filmer til 99kr, vær gang jeg går dit blir det altid 3-4 dvd'r

de har monty python serien til 1100 eller 1300.-

 

og på majorstua har du 3 pizza steder, pizza hjørnet, og pizza pancheta(sp) og videonova(ikke spesielt billig) men de har MANGE serier for nerder..

 

og i sentrum har du Pentagon som har mye rart, alt fra LOTR sverd, til cammo klær og sikkerhets utsyr, en ligende butikk er topsecret den har bare militeria...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...