Gå til innhold

Er du en følsom person?


Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg ikke har visst det så mye før(holdt det inne, benektet følelese osv...) så vet jeg(og inrømmer) at jeg er svært følsom.

 

Det er ikke alltid like praktisk, særlig suger de følelsene som kommer uten at man har noe grunn for det. Svært irriterende.

 

 

Oppsumering: Emo to the bone. (har til og med svarte briller!)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg er en ekstremt følsom person... mitt humør og følelser grunner egentlig i hvordan andre rundt meg har det..

Ene øyeblikket kan eg hoppe opp og ned på golvet.. men eg ser på FPS doggy og skrike... "i can dance all day, i can dance all day:p"..

Neste øyeblikk kan eg være så utrolig deppa, altså gråte.. deppa og bare sånn hadde eg hatt en pistol så hadde eg endt alt der liksom.

Men jeg føler at jeg går lysere tider i fronte.. og har fått en litt mer positiv grunnmur.

Akkurat no e alt bare bra.. men eg gir det noen MSN beskjeder så er vel eg på tårene igjen.. :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noe så til de grader og. Men ikke på den måten småting går innpå meg. F.eks hvis noen sier noe stygt, sånne ting hjelper VELDIG lite på meg.

Er også b person til de grader. Hva folk som jeg ikke er gald i synes om meg, kunne ikke betydd mindre.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...