TheOats Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Damn... Når skal EA lære ? Bilspill der biler kan kræsje i 250km/h uten en ripe i lakken er ikke kult. 1. Få skader på bilene - jeg vet at bilprodusentene ikke liker det, men det er lov til et visst punkt, se bare Rallisport Challenge 1 & 2. 2. Biler lager ikke "slæddelyd" på gress. 3. Vet ikke om du har en demo av fraps som tar vekk frames eller hva det er. Eller om du bare har dårlig PC. Men frameraten i den videoen var elendig. Har jo hørt det om NFS MW, at det var veldig choppy. 5151079[/snapback] du liker vel sikkert ikke biler i virkeligheten engang? fjols. hold det for deg selv. 5212376[/snapback] Synes han hørtes ut som en som har mer peilig på biler i virkligheten enn de som liker NFS MW osv
vegard_S Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Synes han hørtes ut som en som har mer peilig på biler i virkligheten enn de som liker NFS MW osv 5212591[/snapback] det er vel dagens. gammel er du ? man høres nemlig ikke ut som man kan noe om bil fordi man skriver at "det er kjedelig å krasje i 250km/t og ikke få skader på bilene". Tror du virkelig at Lamborghini vil se deg i en krasja Gallardo, eller i en strøken Gallardo? Selvfølgelig sistnevnte. Det skjønner vel du og. Dessuten kan man skru av damage helt i NFS:MW, dette sier litt om hvor lite de bryr seg om hva folk mener om skadene på bilene. Dette skal være kjøreglede, ikke bruke 10.000 på reparasjoner.
vegard_S Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 De har ikke fjernet det. Du har Free Roaming i Most Wanted også siden du taper ett løp i starten og må gaine respekt igjen . En av de første bilene du starter med er blant annet en Fiat Punto 5166874[/snapback] vet ikke helt hva du tenker på, men han tenkte på "Free Roaming" , altså at du kjørte til photo-sessions osv, slik du gjorde i NFSU2. Dette er helt vekk i NFS:MW, du trenger ikke kjøre til løpene. Skjønner ikke helt hva du prøver å få frem? Har du spilt det? :S
vegard_S Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Forza er et bilsimulator spill, som foregår innenfor bane. Derfor er det ikke fokusert mye på tuning, men på fart og akselerasjon. Man får nok mye mer realisme i dette spillet enn man gjør i NFS MW. Har flere eksempler, som politiets oppførsel. Det burde vært de som ble jakta på, sånn som de kjører. Det nye NFS spillet minner meg faktisk litt om GTA SA. Litt mer yo yo og bling bling, og syns fokuset blir satt mer på at man har en tøff bil, og ikke hvor flink man er til å kjøre.. Sikkert noen homies der ute som liker dette (som deg), men det er iallfall ikke noe for meg.. 5176741[/snapback] det er ikke ofte at jeg kan si at noen tar HELT feil, men det kan jeg nå. 1. Tuning handler mye om akselerasjon og fart også. 2. Politibilene ville ikke hatt sjangs mot en 600 hesters Toyota Supra din tulling. 3. Dette minner slettes ikke om GTA SA: tvert imot, dette er et skikkelig kjørespill hvor de har lagt vekt på kjøreglede og action fremfor styling og tuning! Du tok egentlig HELT feil i det du sa
TheOats Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Tror du virkelig at Lamborghini vil se deg i en krasja Gallardo Nei selvfølgelig ikke, men det har ikke noe med at han vil ha mer realisme i form av skade effekter i et spill å gjøre. Det var snakk om hans meniger, ikke de faktiske broblemene vist det hadde vert slik. Dessuten kan man skru av damage helt i NFS:MW, dette sier litt om hvor lite de bryr seg om hva folk mener om skadene på bilene. Dette skal være kjøreglede, ikke bruke 10.000 på reparasjoner. Det tipper jeg bare irriterer denne fyren enda mer siden han vil se mer skade. At spillet handler om kjøre glede er greit, det er din mening, bare du ikke sier at det skal være kjøre glede i forhold til virklighete. Det er vel mest fart og konkuranse glede. Foresten så (vist du ikke har fått det med deg) spiller jeg masse på Forza og det er mer realistisk enn NFSMW. Er også med i en car club (Zatzy.com) som har egne regler for oppsett av biler. Når vi kjører turneringer kjører vi STCC biler. det er vel dagens. gammel er du ? Er 20år
TheOats Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Forza er et bilsimulator spill, som foregår innenfor bane. Derfor er det ikke fokusert mye på tuning, men på fart og akselerasjon. Man får nok mye mer realisme i dette spillet enn man gjør i NFS MW. Har flere eksempler, som politiets oppførsel. Det burde vært de som ble jakta på, sånn som de kjører. Det nye NFS spillet minner meg faktisk litt om GTA SA. Litt mer yo yo og bling bling, og syns fokuset blir satt mer på at man har en tøff bil, og ikke hvor flink man er til å kjøre.. Sikkert noen homies der ute som liker dette (som deg), men det er iallfall ikke noe for meg.. 5176741[/snapback] det er ikke ofte at jeg kan si at noen tar HELT feil, men det kan jeg nå. 1. Tuning handler mye om akselerasjon og fart også. 2. Politibilene ville ikke hatt sjangs mot en 600 hesters Toyota Supra din tulling. 3. Dette minner slettes ikke om GTA SA: tvert imot, dette er et skikkelig kjørespill hvor de har lagt vekt på kjøreglede og action fremfor styling og tuning! Du tok egentlig HELT feil i det du sa 5212715[/snapback] 1. Ja det gjør det men mye mer enn det også. 2. Nei det kan være. 3. Han mener jo bling bling stilen/delen, det er kansje ikke så mye styling men det er en viss grad av hipphopp stil i spillet. Du tok egentlig HELT feil i det du sa Lenge siden jeg har hørt noen være så kjepp høye.
Mala Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Er det virkelig nødvendig å kalle folk fjols og tulling vegard? Skal du diskutere, gjør det sakelig og utelat å kalle andre forumbrukere ting neste gang Sikkert flere som vil sette pris på det.
vegard_S Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Du tok egentlig HELT feil i det du sa Lenge siden jeg har hørt noen være så kjepp høye. 5212811[/snapback] fakta er jo at han tok helt feil. rett og slett. angående punkt 1 der sa jeg aldri noe annet, jeg rettet bare på han.
Marius_EV Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) Jeg syns det er helt greit at man ikke får skikkelig skade på bilene. Hadde bilene blitt smadret hver gang man kjørte i veggen ville dette ha blitt et utrolig stort irritasjonsmoment etterhvert. Edit: Er skuffet over utvalget av biler i MW. Trodde det var snakk om rundt 100 biler, men da det ble lansert var det bare 30, og ingen ferrarier, mclaeren, koenigsegg osv. Ble vel for dyrt for dem. Endret 26. november 2005 av Marius_EV
TheOats Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Du tok egentlig HELT feil i det du sa Lenge siden jeg har hørt noen være så kjepp høye. 5212811[/snapback] fakta er jo at han tok helt feil. rett og slett. angående punkt 1 der sa jeg aldri noe annet, jeg rettet bare på han. 5212863[/snapback] så rettet jeg på deg, altså tok du feil i at han tok 100% feil. Er det virkelig nødvendig å kalle folk fjols og tulling vegard? Skal du diskutere, gjør det sakelig og utelat å kalle andre forumbrukere ting neste gang smile.gif Sikkert flere som vil sette pris på det. Det er noe jeg glemte å si i sta. Men er helt enig.
vegard_S Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 så rettet jeg på deg, altså tok du feil i at han tok 100% feil. altså, du kan si hva du vil. tingen er at det han skrev rett og slett er feil, ikke bare fra min synsvinkel.
TheOats Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg syns det er helt greit at man ikke får skikkelig skade på bilene. Hadde bilene blitt smadret hver gang man kjørte i veggen ville dette ha blitt et utrolig stort irritasjonsmoment etterhvert. 5212866[/snapback] Det er jo grit at du mener det, men da tyder jo det på at man spillet er urealistisk! Marius_EV jeg bruker bare dette for å vise vegard_S at spillet er urealistisk og at jeg ikke kan se for meg at det er noe serlig kjøre glede i det.
Marius_EV Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) Kjøreglede, ja. Realistisk? neppe. edit: Det at bilen bremser selv ved lavt turtall er så ufattilig irriterende. Endret 26. november 2005 av Marius_EV
TheOats Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 så rettet jeg på deg, altså tok du feil i at han tok 100% feil. altså, du kan si hva du vil. tingen er at det han skrev rett og slett er feil, ikke bare fra min synsvinkel. 5212906[/snapback] Ok hvordan kan det være feil når jeg kommer med ett mot/tillegs argument for ham? Kan du nå komme med et argument som overkjører mitt (noe jævlig) så skal jeg skifte mening vist jeg ikke kan komme med mot argumenter.
TheOats Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Kjøreglede, ja. Realistisk? neppe. 5212923[/snapback] Ikke sant!
vegard_S Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Marius_EV jeg bruker bare dette for å vise vegard_S at spillet er urealistisk og at jeg ikke kan se for meg at det er noe serlig kjøre glede i det. 5212907[/snapback] kjøregleden skapes jo av actionen i spillet! om du ikke syns kjøregleden blir betydelig bedre av å bli forfulgt av politiet er du jammen bra rar.
TheOats Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) Marius_EV jeg bruker bare dette for å vise vegard_S at spillet er urealistisk og at jeg ikke kan se for meg at det er noe serlig kjøre glede i det. 5212907[/snapback] kjøregleden skapes jo av actionen i spillet! om du ikke syns kjøregleden blir betydelig bedre av å bli forfulgt av politiet er du jammen bra rar. 5212931[/snapback] Det gir ett adrenalin kikk, men det er så urealistisk at jeg ville ikke kalt det kjøre glede, men farts glede eller spenning. Det er mye gøyere å kjøre når det er så realistisk (minst) at man må bremse og kjenne bilen godt for å få gode tider og slå motstanderen mener jeg. Endret 27. november 2005 av The O
vegard_S Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det gir ett adrenalin kikk, men det er så urealistisk at jeg ville ikke kalt det kjøre klede, men farts glede eller spenning. Det er mye gøyere å kjøre når det er så realistisk (minst) at man må bremse og kjenne bilen godt for å få gode tider og slå motstanderen mener jeg. 5212948[/snapback] helt korrekt. jeg har jo aldri påstått at det var realistisk, har jeg vel?
TheOats Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det gir ett adrenalin kikk, men det er så urealistisk at jeg ville ikke kalt det kjøre klede, men farts glede eller spenning. Det er mye gøyere å kjøre når det er så realistisk (minst) at man må bremse og kjenne bilen godt for å få gode tider og slå motstanderen mener jeg. 5212948[/snapback] helt korrekt. jeg har jo aldri påstått at det var realistisk, har jeg vel? 5212960[/snapback] NEI men du snakker hele tiden om kjøre glede. Det er bare spill glede og action i det spillet.
Marius_EV Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det gir ett adrenalin kikk, men det er så urealistisk at jeg ville ikke kalt det kjøre klede, men farts glede eller spenning.Det er mye gøyere å kjøre når det er så realistisk (minst) at man må bremse og kjenne bilen godt for å få gode tider og slå motstanderen mener jeg. 5212948[/snapback] Ja det skulle jeg også likt å sett. Fiat'en dauer jo nesten når det kommer en oppover bakke eller når man svinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå