Gå til innhold

mye forskjell fra underground 2 til Most wanted?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er ikke fan av underground serien, men jeg tipper de som er ikke er glade for at de har tatt vekk drifting.

Og vist du heller vil kjøre bil bør du heller satse på LFS, GTR, Forza vist du har xbox.

GTR er Favoritt spillet mitt og GT4 har jeg på PS2. Men det er allikevel godt å få avbrekk fra realismen og banekjøringen med NFS spillene.

Dårlig med politi i GTR vet du....

5194146[/snapback]

Ja det kan sikkert være gøy med politi, husker jo nfs3 :-)

Men jeg er ikke lei av realisme ennå.

Dessuten kan man style bilene i Forza også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

At det går an å skrive så mye dumt.. Det er nesten så jeg får hjerneblødning av å lese så mye rart.

Dette er et spill laget for de som liker biler og muligheten til å mekke litt på dem. Det har også et arkade-preg over seg. Høy musikk, stor fart og lite realisme. Hvem sier at ting må være realistiske for å være morsomme?

Dessuten ser spillet temmelig bra ut i høye oppløsninger, på en god skjerm og ikke minst med kvalitetsinstillinger satt opp på fullt.

EDIT: Er det forresten mulig å få tak i eldre amerikanske biler der? Kan sverge på at jeg så en gammel amerikaner på et screenshot en gang.

Endret av Zythius
Skrevet
At det går an å skrive så mye dumt.. Det er nesten så jeg får hjerneblødning av å lese så mye rart.

Dette er et spill laget for de som liker biler og muligheten til å mekke litt på dem. Det har også et arkade-preg over seg. Høy musikk, stor fart og lite realisme. Hvem sier at ting må være realistiske for å være morsomme?

Dessuten ser spillet temmelig bra ut i høye oppløsninger, på en god skjerm og ikke minst med kvalitetsinstillinger satt opp på fullt.

EDIT: Er det forresten mulig å få tak i eldre amerikanske biler der? Kan sverge på at jeg så en gammel amerikaner på et screenshot en gang.

5199793[/snapback]

Jeg liker biler og mekke på dem og gjør de i Forza.

Jeg sier at jeg trenger realisme for å like det.

Skrevet

Liker dette spillet veldig godt. Syns de har fått det til ganske bra. Grafisk sett er det lekkert å se på når man kjører på full guffe. Lyden er veldig bra. Er faktisk en litt fengende story også:p Det eneste som jeg syns er litt dårlig er utvalg på stylinga. Her kunne EA godt ha tatt med mer. Ikke bare Bodykit men også Front og bakfanger + sideskjørt og speil og lykter. var det eneste som manglet.

Skrevet
Liker dette spillet veldig godt. Syns de har fått det til ganske bra. Grafisk sett er det lekkert å se på når man kjører på full guffe. Lyden er veldig bra. Er faktisk en litt fengende story også:p Det eneste som jeg syns er litt dårlig er utvalg på stylinga. Her kunne EA godt ha tatt med mer. Ikke bare Bodykit men også Front og bakfanger + sideskjørt og speil og lykter. var det eneste som manglet.

5199829[/snapback]

Hvordan er det med dekalene/vinylen (eller klistermerkene om du vil) hvor mange lag kan man ha?

Kan man gjøre noe spesielt med dem?

Skrevet

Er usikker på hvor mange lag man kan ha egentlig. Men det er fortsatt et godt utvalg av vinyler. Er faktisk veldig mange sinnsykt fete body vinyls.

Skrevet
Er usikker på hvor mange lag man kan ha egentlig. Men det er fortsatt et godt utvalg av vinyler. Er faktisk veldig mange sinnsykt fete body vinyls.

5199900[/snapback]

Men kan man strekke (både vertikalt og horisontalt), forskyve, snu, flytte dem?

Skrevet

5199900[/snapback]

5199917[/snapback]

Eneste muligheten for å forskyve dekalene er de plassene som de kan plaseres på. Helt det samme som NFS Underground 1 og 2. Når det gjelder vinyl tror jeg du kan ha opptil 4 lag (Mulig jeg tar feil her)

Skrevet
Hva synes dere om grafikken? selv synes jeg den er super, minner nå om the "reallife" vil jeg si,  fikk skikkelig bakoversveis når jeg spilte på min "42" plasma

5156432[/snapback]

skryt skryt..:p

5156442[/snapback]

haha skryt ja! :!:

men er det fortsatt styrelagg? som det var på NFS:U

Skrevet

5199900[/snapback]

5199917[/snapback]

Det har vel aldri vært mulig heller?

For å si det sånn: Det er absolutt ingenting nytt på styling fronten. Det er mere begrenset, men man kan fortsatt gjøre bilene meget pene :).

Det man kan endre på av styling er:

Vinyler, dekaler, et nummer på siden av bilen, Window tint, Paint, Rim Paint

Bodykits, Hoods, Roof Scoops, Spoilers, Rims

Dyno Tuningen fra NFSU2 er også borte. Nå er det bare en mindre avansert funksjon som man har sånne "sliders" hvor man kan velge om f.eks demperne skal være stive/myke etc.

Euroshopper: Styrelagg?

Skrevet
Rim Paint,

Bodykits, Roof Scoops,

Da er det bare disse tingene som ikke Forza kan, bare der kan man ha 100 lag (av vinyl) på hver side av bilen som kan forskyves og strekkes osv.

Det er (for meg i hvertfal) det beste fra to verdner og det rocker.

Er ikke sikker på hva "Dyno Tuningen" er.

Skrevet

Dyno tuning (husker ikke om det er sånn de skriver det i nfsu2) er der man setter bilen på en bukk, kjører på full guffe og etterpå kan man stille på alt fra hvor mye bensin du skal sprøyte inn på de forskjellige turtallene etc. Det er en form for å fin-tune bilen for å få ut maksimal ytelse.

Skrevet
Dyno tuning (husker ikke om det er sånn de skriver det i nfsu2) er der man setter bilen på en bukk, kjører på full guffe og etterpå kan man stille på alt fra hvor mye bensin du skal sprøyte inn på de forskjellige turtallene etc. Det er en form for å fin-tune bilen for å få ut maksimal ytelse.

5200483[/snapback]

Hørtes kult ut.

Skrevet
Vel, det var noe HELT annet å styre bilene i Most Wanted, i forhold til NFSU2. Det tar litt tid å bli vant til det.

5144635[/snapback]

du kan umulig ha vært god i nfsu2. :nei:

Skrevet

5199829[/snapback]

Hvordan er det med dekalene/vinylen (eller klistermerkene om du vil) hvor mange lag kan man ha?

Kan man gjøre noe spesielt med dem?

5199875[/snapback]

du kan ikke legge på flere lag vinyl. Når du legger på ett nytt lag, blir det gamle borte.

Skrevet
Damn... Når skal EA lære ? Bilspill der biler kan kræsje i 250km/h uten en ripe i lakken er ikke kult.

1. Få skader på bilene - jeg vet at bilprodusentene ikke liker det, men det er lov til et visst punkt, se bare Rallisport Challenge 1 & 2.

2. Biler lager ikke "slæddelyd" på gress.

3. Vet ikke om du har en demo av fraps som tar vekk frames eller hva det er. Eller om du bare har dårlig PC. Men frameraten i den videoen var elendig. Har jo hørt det om NFS MW, at det var veldig choppy.

5151079[/snapback]

du liker vel sikkert ikke biler i virkeligheten engang? fjols. hold det for deg selv.

Skrevet
Vel, det var noe HELT annet å styre bilene i Most Wanted, i forhold til NFSU2. Det tar litt tid å bli vant til det.

5144635[/snapback]

du kan umulig ha vært god i nfsu2. :nei:

5212350[/snapback]

Tenkte det samme. Er jo så og si den samme gode NFS feelingen (siden NFSU1).

Grafisk sett er spillet meget pent og må si at jeg er meget imponert over regneffektene i spillet da tenker jeg når regnet legger seg ned på asfalten og det gjenspieler omgivelsene. Meget vakkert. :yes:

Skrevet

Tenkte det samme. Er jo så og si den samme gode NFS feelingen (siden NFSU1).

Grafisk sett er spillet meget pent og må si at jeg er meget imponert over regneffektene i spillet da tenker jeg når regnet legger seg ned på asfalten og det gjenspieler omgivelsene. Meget vakkert. :yes:

5212380[/snapback]

hehe det stemmer :) jeg føler at bilene oppfører seg nesten identisk, selv om jeg merker at sladdingen er betydelig mer uvesentlig, noe som bedrer kjøregleden litt. Drifting var greit i drifting i nfsu2, for å si det sånn :)

Skrevet

5199793[/snapback]

det stemmer, camaro SS er med :D (takk gud)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...