Gå til innhold

mye forskjell fra underground 2 til Most wanted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere tror det kommer til å bli mye forskjell på most wanted fra underground 2!? for min del tror jeg det kommer til å bli som det ble fra underground 1 til 2, lite forandringer. Utenom det at det er politi med i spillet. Noen har vel allerede lastet ned demoen, fint om dere sier deres meninger!'

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje var det ikke det de ønsket? Kanskje hensikten deres nettopp var å knytte sammen disse to spillene. De ser vel et potensialet for at en kombiniasjon av Underground og Hot pursuit kan bli en "heil dudranes slager"....

Endret av ridgea
Skrevet

Damn... Når skal EA lære ? Bilspill der biler kan kræsje i 250km/h uten en ripe i lakken er ikke kult.

1. Få skader på bilene - jeg vet at bilprodusentene ikke liker det, men det er lov til et visst punkt, se bare Rallisport Challenge 1 & 2.

2. Biler lager ikke "slæddelyd" på gress.

3. Vet ikke om du har en demo av fraps som tar vekk frames eller hva det er. Eller om du bare har dårlig PC. Men frameraten i den videoen var elendig. Har jo hørt det om NFS MW, at det var veldig choppy.

Skrevet

Synes spillet var helt okay jeg. Greit, at man kræsjer i 250++ km/t og ikke får "game over" eller at bilen er totalt knust er også egentlig greit. Spørs jo hvem dette spillet er lavet for, er det lavet for 10 år gamle barn er det helt greit. Skal man ha realisme er ikke NFS generelt et godt valg. Men et valg hadde jo vært og laget samme opplegg som i Burnout serien, bilen blir totalknust. Men oppstår som ny etterpå, og at man kunne endret dette i innstillingene.

Men ellers var dette et kult spill som jeg ser litt fram til, finnes ikke mange sånne spill til pc enda, er jo kun Hot pursuit og Flatout det er litt kræsjing i.

Skrevet
Damn... Når skal EA lære ? Bilspill der biler kan kræsje i 250km/h uten en ripe i lakken er ikke kult.

1. Få skader på bilene - jeg vet at bilprodusentene ikke liker det, men det er lov til et visst punkt, se bare Rallisport Challenge 1 & 2.

2. Biler lager ikke "slæddelyd" på gress.

3. Vet ikke om du har en demo av fraps som tar vekk frames eller hva det er. Eller om du bare har dårlig PC. Men frameraten i den videoen var elendig. Har jo hørt det om NFS MW, at det var veldig choppy.

5151079[/snapback]

når det kommer til å skade bilder så bør jo det være noe du kan velge om du vil ga. alltså velge i options

Skrevet
Hva synes dere om grafikken? selv synes jeg den er super, minner nå om the "reallife" vil jeg si,  fikk skikkelig bakoversveis når jeg spilte på min "42" plasma

5156432[/snapback]

skryt skryt..:p

Skrevet

Hvordan blir helversjonen? Blir det styling av biler som i underground 2? Håper det blir nye muligheter når det kommer til styling delen, hvis det i det hele tatt er noen styling del..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...