Gå til innhold

TES: Trenger hjelp i morrowind: hvor får man kjøpt . .

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, spiler Morrowind, og har brukt opp min LåsPirker, og lurte hvor er det man får kjøpt disse?? Og gjerne si i hvilken By!

EDIT** Jeg beklager for de store bokstavene"

Endret av hproslan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

finner en i alle thives guild-hangouts tror jeg.. i Balmora - South Wall Cornerclub, i Sadith Mora - (husker ikke hva bygningen heter) men det er et vertshus rett utenfor Wolverine Hall, Ald'Ruhn - The Rat In The Pot. en del andre, bare spør rundt, ellers finnes det en del i chest's etc. som du kan finne i, gjerne i huler hvor det bor thives (er en utenfor Peligad)

Skrevet (endret)

Det finnes flere grader av lockpicks: Apprentice's Lockpick, Journeyman's Lockpick, Master's Lockpick, Grandmaster's Pick, pluss to til spesielle som jeg ikke vil nevne (du får finne dem selv, eller søke på nettet etter informasjon ;) ).

Endret av MiSP
Skrevet

Ikke glem probene da, probes kan brukes til å fjerne feller som kan vere på låser. Finnes i samme grader som lockpicks. Er ikke sikker på om det finnes noen super probes (hørest meget sært ut ja) men det kan jo hende :)

Skrevet

takk, har alltid lurt på hva probes brukes til

men, på trapped-ting kan du bare gå et par meter unna og bruke Telekinesis, så aktiveres trap'en og du blir ikke treffi *flash* its like magic! du kan trygt åpne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...