MadRos Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 (endret) Hei, spiler Morrowind, og har brukt opp min LåsPirker, og lurte hvor er det man får kjøpt disse?? Og gjerne si i hvilken By! EDIT** Jeg beklager for de store bokstavene" Endret 12. november 2005 av hproslan
Lycantrophe Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 finner en i alle thives guild-hangouts tror jeg.. i Balmora - South Wall Cornerclub, i Sadith Mora - (husker ikke hva bygningen heter) men det er et vertshus rett utenfor Wolverine Hall, Ald'Ruhn - The Rat In The Pot. en del andre, bare spør rundt, ellers finnes det en del i chest's etc. som du kan finne i, gjerne i huler hvor det bor thives (er en utenfor Peligad)
MadRos Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 Og hva heter den Pirke greie i spillet? og i hvilken kategori er den i? ( Weapon osv)
MiSP Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 (endret) Det finnes flere grader av lockpicks: Apprentice's Lockpick, Journeyman's Lockpick, Master's Lockpick, Grandmaster's Pick, pluss to til spesielle som jeg ikke vil nevne (du får finne dem selv, eller søke på nettet etter informasjon ). Endret 12. november 2005 av MiSP
Equerm Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ikke glem probene da, probes kan brukes til å fjerne feller som kan vere på låser. Finnes i samme grader som lockpicks. Er ikke sikker på om det finnes noen super probes (hørest meget sært ut ja) men det kan jo hende
Lycantrophe Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 takk, har alltid lurt på hva probes brukes til men, på trapped-ting kan du bare gå et par meter unna og bruke Telekinesis, så aktiveres trap'en og du blir ikke treffi *flash* its like magic! du kan trygt åpne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå