Gå til innhold

Hva er det sykeste du har gjort?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sykeste eg har gjort er å sykle med vanlig trø-sykkel i 91km/timen, uten hjelm og svake bremser. fy faen kor fort det gikk.

5147507[/snapback]

Høyeste jeg har fått en vanlig sykkel opp i er 70 km/t, og da måtte jeg tviholde på rattet og være høyest konsentrert...

 

Men, 91km/t?

 

Hvilken sykkel du brukte?

Lenke til kommentar
Jeg og brukte en DBS intruder, men ikke svarteste skauen om jeg på noen måte kunne klare og tråkke den opp i 90 km/t..

5147559[/snapback]

Den bakken eg syklet nedover var sinnsyk. og det sier det meste.

For dei som bor i Åsane området, med Bergen, kan bekrefte at bakken bak "åsane senter" er jævlig bratt"

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Kjørte i 68 kilometer i timen nedover Lillehammer sentrum på en fillete, gammel 18-girs Peugeot jentesykkel (min søsters) - uten å sjekke om det var biler eller andre personer i nærheten. Da jeg begynte å nærme meg bunnen av bakken klinte jeg inn forbremsen, og det eneste som skjedde var at det kom et lite "ping" og wiren røyk. Da klemte jeg inn bakbremsen så hardt jeg kunne med det resultat at klossene ble klemt på innsiden av felgen, så jeg fikk ikke bremsen av igjen. Bakhjulet låste seg tvert, og jeg laget et 70 meter langt bremsespor før jeg fikk stoppet to meter fra kanten på plattformen på jernbanestasjonen og dermed også unngikk å havne foran godstoget som tilfeldigvis kom akkurat da. Sykkelen måtte forøvrig ha nytt bakdekk og slange etter denne hendelsen.

Lenke til kommentar
Jeg og brukte en DBS intruder, men ikke svarteste skauen om jeg på noen måte kunne klare og tråkke den opp i 90 km/t..

5147559[/snapback]

Den bakken eg syklet nedover var sinnsyk. og det sier det meste.

For dei som bor i Åsane området, med Bergen, kan bekrefte at bakken bak "åsane senter" er jævlig bratt"

5147580[/snapback]

 

Hvilken bakke? Jeg kan ikke komme på noen sinnsyke bakker i området rundt senteret. Eneste må være svingene opp mot Flaktveit (de forbi Liastølen). Eller den sinnsyke bakken inn mot Arna.

Lenke til kommentar
Jeg og brukte en DBS intruder, men ikke svarteste skauen om jeg på noen måte kunne klare og tråkke den opp i 90 km/t..

5147559[/snapback]

Den bakken eg syklet nedover var sinnsyk. og det sier det meste.

For dei som bor i Åsane området, med Bergen, kan bekrefte at bakken bak "åsane senter" er jævlig bratt"

5147580[/snapback]

 

Hvilken bakke? Jeg kan ikke komme på noen sinnsyke bakker i området rundt senteret. Eneste må være svingene opp mot Flaktveit (de forbi Liastølen). Eller den sinnsyke bakken inn mot Arna.

5149207[/snapback]

dei forbi liastøen er jo ikkje bratt i det heletatt, syket den veien til skole hver dag når eg gikk på kyren, (bodde oppå liastøen der)

 

mener den bakken bak senteret. slenger med finn.no kart bilde. den veien eg har streket masse på. den kan du ikkje nekte på at den er bratt. det var vertfall der eg fikk den sinnsyke farten.

post-26579-1131958497_thumb.jpg

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...