Gå til innhold

The Next 3DMark 06


kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg regner med det er FP blending du tenker på? Jeg vil tro dette vil være et krav. Uansett, poenget er at det skal stresse skjermkortet, ikke nødvendigvis at det skal gå glatt.

Endret av MistaPi
Skrevet (endret)

MistaPi:

The minimum required shader model will be 2.0, but we will also have a couple of graphics tests requiring SM3.0 with support for FP16 textures and blending of these.

 

Etterhva jeg kan se er det textures og blending.

 

Intervjuet finnes forøvrig her

Endret av ExcaliBuR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...