Gå til innhold

Komfortabelt headset, din anbefaling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diameter på 4mm må jo sies å være mycket bra, på Koss-settet var det bare en par mm. Det som røyk på mitt, var skjøten der hvor ledninga går fra en ledning og til to ut til klokkene. Det kan jo være interessant med en beskrivelse eller bilde av det punktet på Siberiaen.

 

Eventuelt kan jo kanskje trådstarter sette ledninga under stolbenet og reise seg fort opp! Da finner vi alle ut om han må kjøpe seg nytt...

post-64782-1133948547_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Veldig bra FaO!

 

Da er Icemat Siberia i hus, litt dyrt, det ble Spaceworld til 599,- istedet for en SHG på 540,- inklusive frakt. De var uansett tom for den.

 

Faktisk ganske bra den der, merka virklig forskjellen!

Lå på Wake på BF2 med Sniper, når et helikopter drar over, samtidig som en tank kjørte forbi.. Nesten som at stolen rista...

Lenke til kommentar
Det var egentlig bildet ditt, doktor, som fikk meg til å bestemme meg.

Takk!

Flott at jeg kunne være til hjelp med et kjøp av et slikt kvalitetsprodukt.

 

Jeg sitter forresten på kontorstol og kjører over ledningen hele tiden, det har ikke gjort hodesettet noe dårligere enda. (Prøver å slutte, men ledningen er så lang)

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Jeg støtter forslaget om beyerdynamics, har en kompis som har dem og de er absolutt å anbefale (231 modellen). At det ikke er med et headset fra beyerdynamics i testen til hw.no synes jeg er merkelig og gjør at testen blir mangelfull.

 

Det ble icemat ser jeg, sikkert bra det og.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Det var egentlig bildet ditt, doktor, som fikk meg til å bestemme meg.

Takk!

Flott at jeg kunne være til hjelp med et kjøp av et slikt kvalitetsprodukt.

 

Jeg sitter forresten på kontorstol og kjører over ledningen hele tiden, det har ikke gjort hodesettet noe dårligere enda. (Prøver å slutte, men ledningen er så lang)

5265719[/snapback]

Skjer ofte med meg og. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg støtter forslaget om beyerdynamics, har en kompis som  har dem og de er absolutt å anbefale (231 modellen). At det ikke er med et headset fra beyerdynamics i testen til hw.no synes jeg er merkelig og gjør at testen blir mangelfull.

5265751[/snapback]

 

 

KOSS og Beyerdynamic ftw!

 

noe jeg glemte tidligere i tråden... hodesett burde være lette, under 320 gram, ellers kan du få smerter i nakken etter en stund... hadde jo koss pro4aa tit, 550 gram, tror jeg ikke mindre i alle fall... etter at jeg hadde det begynte jeg å knekke nakken (som fingra, ubevisst) og det fører jo til gikt :hrm: men jeg er på avvenning da :p uansett, min kjære bror har beyerdynamic, lett headsett med DIGG bass og DEILIG surround...dt831 tror jeg modellen heter... og det beste: det er LETT! veier mindre enn koss sb45 :p

Lenke til kommentar
Smerter i nakken? ... :p

 

Bærer nok med materialer og verktøy på jobben, så jeg tror ikke dette er så farlig men.. :D

5270034[/snapback]

 

heldig du er da, halve familien min har ishias...

5270903[/snapback]

Vel.. Poenget mitt var at mitt syn på ett headset's tyngde har lite å si for nakken din ;) Men når det kommer til "ishias" (?).. Så vet man jo aldri. Farfaren min hadde det og lå rett ut mange uker etter hva jeg hørte.. :ermm:

 

Etter nå å ha jobbet i 2 år innen tømrer yrke så er stillingen "feil" og ergonomien for kroppen under en "arbeidsituasjon" feilbelastet, gjerne over tid, som fører til at man lett for rygg, muskel og nakke problemer.(for å ta f.eks headset'et at du sitter feil, m.a.o., ikke headset'et).

 

:)

Lenke til kommentar
Smerter i nakken? ... :p

 

Bærer nok med materialer og verktøy på jobben, så jeg tror ikke dette er så farlig men.. :D

5270034[/snapback]

 

heldig du er da, halve familien min har ishias...

5270903[/snapback]

blablablalba....t, gjerne over tid, som fører til at man lett for rygg, muskel og nakke problemer.(for å ta f.eks headset'et at du sitter feil, m.a.o., ikke headset'et).

 

:)

5275228[/snapback]

 

 

ishias er at brusken mellom knoklene (på en måte smøringen) "forsvinner", og dermed frigjøres nervetråder som egentlig beskyttes av brusken, og blir utsatt for knokkel-klem, f.eks, nervetråden i ryggen blir klemt ihjel...

 

og btw pleier jeg alltid å sitte sånn som jeg sitter, med eller uten headset :p men man blir sliten i nakken, (av tunge headset), og til slutt støl...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...