Barry White Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hei! Jeg er litt keen på å prøve litt organisering av musikk, hører at endel anbefaler iTunes, jeg vet at det er et mac produkt, men windows fantaster: det kan da være bra likevel? Ellers, noen som har noen tips? Det jeg leter etter er et program som kan søke etter informasjon på sangene på internett, og automatisk oppdatere dette, dette kan f.eks. være albuminfo som automatisk legges inn i tag info etter et internet søk. Masseorganisering av filnavn kunne også ha vært noe, f.eks. at et program i en sleng kunne gjort om cyndi_lauper-time_after_time acdc_-back_IN-Black til Cyndi Lauper - Time After Time ACDC - Back In Black noen tips? MVH Terje
mandela Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 (endret) alle tags dine fikser du relativt kjapt med "MP3Tag", fikser alt du spør om, spesialverktøy for denne type oppgaver. Deretter kan du f.eks. bruke mediamonkey, foobar2000 (for største tweakingmuligheter) eller musikcube. alle disse synes jeg er "bedre" enn itunes. bruker selv foobar2000, passer meg best Endret 10. november 2005 av modellmakt
Vice Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 (endret) Ta en titt på denne tråden : iTunes + WinAmp = MediaMonkey! "MediaMonkey" er noe av det beste som finnes for tiden! Prøvde det selv for et par uker siden og ble fullstendig overbevist. Endret 10. november 2005 av Vice
Slettetavmeg Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg har også gått over til Mediamonkey. Kan absolutt anbefales.
blured Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Har aldri funnet en musikk avspiller jeg er helt fornøy med. Men iTunes og MediaMonkey er de beste alternativene. MediaMonkey har en masse funksjoner, og er mer avansert mens iTunes er mindre komplisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå