Gå til innhold

Exige Media Center - SisteUpdate - ny ramme


Anbefalte innlegg

randomhero: Hvis du klarer å få de bryterene til å ligne på Harman Kardon sine(i og med at det er de jeg tror du prøver å etterligne), tror jeg dette kan bli veldig bra, eneste jeg er litt redd for er at de blir litt små i diameteren slik at de må være en god del flatere før det vil se pent ut, da forholdet gjerne vil bli litt feil slik dem er nå.

 

Ellers, tegningene er bra, men jeg jeg tror jeg ville latt være og ha deler "stikkende ut" nå tenker jeg på speilene som var på tenkt på toppen og de blank polerte alu bitene på fronten. Det jeg ser for meg kunne bli pent var hvis du brukte en slags form for speil folie og fikk denne festet rett på plexien slik at den lå helt flatt.

 

X-en din :p Ser jeg kanskje for meg "frostet" slik at du får led belysningen spred gjevnt utover i hele vinduet.

 

Men ellers, det lover bra, at vi ikke har helt samme smak for nå så være, det er det individuelle særpreget som teller og så langt så har du bevist ditt.

 

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Ser ut til at dette kan bli et bra prosjekt ja :)

likte designet på det.

 

ET godt råd å ta med seg på veien er å ta seg god tid med det en driver med, hver nøye med arbeidet ditt, pussing, kapping osv. Er det noe du er usikker på så er det bare til å spørre, les gjerne igjennom noen andre sine arbeids logger og se hva de har gjort, på tingen du ikke skal og kan gjøre.

husk at det første du gjør kan ha følger resten av veien og kan i værste fall gi et dårligt slutt resultat. Det er mange kjempe fine modder her på forumet men også noen som ikke er så fine igjenn, noen av de kommer rett og slett av at de ikke har vært nøye nok med det de har arbeidet med og tar tingen for gitt.

 

En annen ting, er, nå vet ikke jeg om du har fått noen meldinger om dette, men forminsk bildene dine litt, synest de var en smule store :)

 

 

Ha ellers en kjempe trivelig modding time her på forumet, vi følger alle med på prosjektet ditt.

Stå på og mist aldrig motet, den som gir seg har tapt vettu :)

Lenke til kommentar
Demogorgon: Du har virkelig skjønt the art of planlegging, så lenge man ikke kan få gjort noe med kassa så planleger man og oppgraderer kassa;)

5160038[/snapback]

 

egentlig ikke, selv flyr jeg bare av gårde, lager ingen skisser, ingen oppmerking av skruehull, ingen planlegging i det hele tatt.

men så skal det sies også funker, hvis det er der ens evener ligger. har faktisk også gjort litt godt arbeid slik.

 

ellers vil jeg bare si: stå på.

jeg skal nok lage en slik htpc jeg og, men filosofiene være vil være så ulike som mulige :)

så lite dill som mulig, mest mulig børsta aluminium.

er temmelig heldig, har en aluminius distributør 500meter unna her :green:

Lenke til kommentar

stikk på den nermeste butikkog spør om å få en pappeske, skriv ut alle sidene av kabinettet (f.eks i skala 1:2 eller 1:3), klipp og lim... :)

 

da kan de få et mer visuellt bilde av hva du skal lage, og folk vil høyst sansynlig være mer villige til å gi "nødhjelp" :cool::thumbup:

 

 

EDIT: leif, leif og atter leif!

Endret av Cilleron
Lenke til kommentar

Prosjektet er greit nok det, selv om det kanskje ligner litt på noen tilsvarende prosjekter.

Men sånn må det jo nesten bli, det er jo grenser for hvilke varianter man kan gå løs på med tanke på hva den skal brukes til.

Du er jo ganske dyktig til å tegne også, men det er relativt glissent med "action-bilder" her?

Dermed har i alle fall jeg signalisert at det snar bør komme på bordet noen bilder av prosjektet.

Du har jo også lagt for dagen en ganske frisk liste over komponenter og utstyr som du ønsker sponset. Hvordan går det med den?

En av grunnene til at jeg antydet at workloggen kom til å bli lang, var jo nettopp den (ganske optimistiske) lista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...