Gå til innhold

Hvor langt hår har du?

Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har hår ned til skulderene. Jeg vurderer å gjøre det samme som Glint.

5135396[/snapback]

SELLOUT!

5135409[/snapback]

Sludder og pølsevev! Barbert skalle er veldig met0l.

5137630[/snapback]

NEI!!!111ONEONEOEN!11

det ligger i håret ;):)

Skrevet
Så mange positive tilbakemeldinger, da. :love:

5137878[/snapback]

jeg bønnfaller deg, du skal _ikke_ klippe håret ditt, du er jo så kos nå atte :):love:

Skrevet

5137630[/snapback]

NEI!111ONEONEOEN!11

5139399[/snapback]

Pfft.

Metal handler om å være ekstrem. Enten skal håret være langt som faen eller så skal det ikke være noe hår, den gyldne middelvei finnes ikke her. :)

Skrevet

Altfor kort, men blir så frista til å ta det kort når det blir så heftig masse hår når det blir litt lengde på det. Har så jævlig tjukkt hår.

Skrevet

5137630[/snapback]

NEI!111ONEONEOEN!11

5139399[/snapback]

Pfft.

Metal handler om å være ekstrem. Enten skal håret være langt som faen eller så skal det ikke være noe hår, den gyldne middelvei finnes ikke her. :)

5139742[/snapback]

Noen liker ekstrem metal, noen heavy osv.. :p

Skrevet

Jeg har sånn cirka så langt hår |--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

sånn pluss minus :)

Skrevet
Pfft.

5139742[/snapback]

Agreed, men Hylo passer så fint til langt!

Skrevet

Har aldri hatt veldig langt hår før, så sparer som faen nå. Hittil har jeg til skuldrene, men vil teste hvordan det er å ha det til midt på ryggen. Virker så hot.

Skrevet
Har aldri hatt veldig langt hår før, så sparer som faen nå. Hittil har jeg til skuldrene, men vil teste hvordan det er å ha det til midt på ryggen. Virker så hot.

5153721[/snapback]

sparer som en helt jeg!

Skrevet

5153721[/snapback]

Jeg var ultrahot med så langt hår.

Skrevet
Pfft.

5139742[/snapback]

Agreed, men Hylo passer så fint til langt!

5151623[/snapback]

Slutt å sjarmer meg.

:love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...