<Andtho/> Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 (endret) Har akkurat lagt inn ny driver til mitt ATI Radeon 9800 skjermkort, grunnen til at jeg gjorde dette var at det kom opp en melding når jeg kjørte CS om at jeg trengte en oppdatering.. Jeg vet ikke om dette er det som lager krøll for meg, men jeg tenkte det var lurt å ta det med siden det mest sannsynlig er det første dere spørr om.. Vel uansett, etter at driver var installert og alt fungerte som det skulle, prøvde jeg å starte CS på nytt.. Pcen begynner å jobbe som den pleier, men etter en liten stund, omtrent da spillet pleier å starte, stopper alt opp og ingenting skjer.. Jeg prøver å trykke igjen med samme resultat.. Først tenkte jeg at det kanskje bare var CS som det var noe galt med, så jeg prøvde alle de nyeste steam spilla (HL deathmatch, CS source osv) med samme resultat som sist.. Så tenkte jeg at det var steam det var noe galt med så jeg prøvde å kjøre et spill jeg hadde på CD, samme resultat her også.. Etter å ha nesten gitt opp så prøvde jeg for morro skyld og starte HL 1 på steam, og det fungerte selvfølgelig som det skulle.. Hva kan være feil og hva kan jeg gjøre med det? Det kan virke som pcen gir opp akkurat når openGL eller direct3D starter, men da er det rart at jeg fikk spilt HL 1.. Sorry at det var mye å lese igjennom, håper noen kan hjelpe meg eller har vært borti det samme.. Mvh. AnDtHo Endret 9. november 2005 av AnDtHo
<Andtho/> Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Denne posten kan slettes.. Det viste seg at Direct3D var skrudd av i DirectX.. Vet ikke hvordan det skjedde.. Men nå funker ihvertfall alt igjen..
Matsemann Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Behøver jo ikke slette posten for det, nå vet andre kanskje hva som kan være problemet hvis det ksjer hos dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå