kunchun Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Vet noen om et program som er å få tak i gratis, som kan zoome uten å ødelegg kvaliteten på bilde? Sånn som purken bruke? Takker for alle svar!
Mythos Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Sånn som politiet bruker på film og TV mener du vel. Tviler på at de får til det i virkeligheten.
M-J Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 hmm ikke om jeg vet men hadde vært utrlolig fett da! gjør ikke noe om det koster penger for meg så sleng opp forslag
ikkeno Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Er det slike programmer som du ser på CSI så finnes ikke! Har vert mangen tråder om dette før.
kunchun Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Kom over noe ekkelt med ei hånd som var litt utydelig som ikke skulle være på bildet og noe som lignet på øyne å slik bak hode på ei. Var noen venner som hadde tatt det et sted. Etter en del at og fram i ps, så er jeg i stor tvil, trenger sårt et sånt program: p
nomore Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Et enkelt bilderedigerings/behandlings-programvare gjør dette fint. Eneste problemet er at dersom bildet ikke inneholder nok informasjon, vil du ikke kunne se noe allikevel.
Blåbær Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Alle vektorbilder kan zoomes til det uendelige. Andre må du nok belage deg på å få dårligere kvalitet, dog så går det ann å interpolere litt med photoshop og lign program men kvaliteten så der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå