hitokiri Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Creative hiver seg for alvor på farge-bølgen, og lanserer nå Zen Sleek med fargeskjerm. Les mer
genser Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Dere skriver en hel artikkel om en ny mp3-spiller, men nevner ikke et ord om hvor stor lagringskapasitet den har. Genialt
basip Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Zen Sleek Photo er i likhet med forgjengeren utstyrt med en harddisk på 20 gigabyte Vet ikke om de fikset dette i etterkant, men men
hitokiri Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Zen Sleek Photo er i likhet med forgjengeren utstyrt med en harddisk på 20 gigabyte Vet ikke om de fikset dette i etterkant, men men 5122712[/snapback] Ingenting er fikset i etterkant. Saken som ligger ute er den som ble publisert i utgangspunktet...
genser Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Da får jeg bare beklage. Skjønner ikke hvordan jeg kan være så blind. Leste selvfølgelig over artikkelen en ekstra gang for å dobbeltsjekke før jeg skrev innlegget mitt her, men om øynene mine ikke funker hjelper det tydeligvis ikke å lese to ganger. Beklager, min feil
Anbefalte innlegg