euroshopper Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) Det ble litt OT i En varm Pavilion zd7000 derfor så jeg har startet en egen tråd for minne problemet. Specs CPU type Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200) Prosessor alias Prescott Hovedkort Hewlett-Packard Pavilion zd7000 (PN597EA#ABN) Hovedkort chipset Intel Springdale i865PE System minne 512 Mb (PC2700 DDR SDRAM) BIOS type Phoenix (10/14/04) Maskinen er veldig treig til tider lurer på om det er minne som er flaskehalsen. Kan noen hjelpe meg med å finne riktig ram til maskinen? Brukeren TEE i En varm Pavilion zd7000 tråden mener at jeg må kjøpe DDR SO-DIMM PC2700 512MB mens på specs står det at jeg har PC2700 DDR SDRAM installert. Og nå til det store spørsmålet! SO-DIMM SDRAM eller DDR SO-DIMM Takk [Edit] Hadde glemt å skrive takk. Endret 8. november 2005 av euroshopper
AiKi Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ser ut som om SO-Dimm er for bærbare, siden en fyr hadde brukt den i en iBook. SD-DIMM DDR er til vanlige maskiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå