Gå til innhold

Staff of Jordan i wow spm


Anbefalte innlegg

Den går for over 800g for alliance på sylvanas..

5122782[/snapback]

 

Du tuller? Det er vel ikke Warden Staff du mener?

 

Synes bare det hørtes psycho mye ut... Forstår egentlig ikke hvordan noen kan få seg til å betale mye for Staff of Jordan, Illusionary Rod er jo gratis og forholdsvis enkel å skaffe.

 

Men en ting jeg lurte på.. ville ikke Staff of Jordan vert småskummel i hendene på en warrior ved det levelet? Den har jo bra dps og top end damage....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den går for over 800g for alliance på sylvanas..

5122782[/snapback]

 

Du tuller? Det er vel ikke Warden Staff du mener?

 

Synes bare det hørtes psycho mye ut... Forstår egentlig ikke hvordan noen kan få seg til å betale mye for Staff of Jordan, Illusionary Rod er jo gratis og forholdsvis enkel å skaffe.

 

Men en ting jeg lurte på.. ville ikke Staff of Jordan vert småskummel i hendene på en warrior ved det levelet? Den har jo bra dps og top end damage....

5122832[/snapback]

 

 

Litt for lav speed til å få høy nok burstdamage ved ms-build, pluss at man ikke har staff-spec som warrior. I tillegg ser jeg ikke helt for meg en warrioir som står og denger på folk med en knorrkjepp :p

Lenke til kommentar

Jeg bruker denne som jeg fant i SM på min lvl 40 Druid. Den er nok ikke optimal, men det er kanskje heller ikke noe særlig vits i å satse på über items før level 60? Du må jo bytte ut alt du får på lvl 40 etter hvert. Så er kanskje ikke lurt å stresse for mye med items på det nivået?

 

 

Er jo mye å spare til hvis du har en del penger nå. Epic mount og lvl 60 equipment f.eks.

 

EDIT: War bruker samme som meg ja.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Har +5 weapon damage jeg også, faktisk. Fikk det av en enchanter-venn som synes det ville se tøft ut på staven min :p

5125355[/snapback]

 

 

:!: her også.

 

Ja la på den + 5 , men staven i seg selv er fin til å være gratis.

Litt treg men.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...