Gå til innhold

Lage fin framvisning av bilder med lyd.

Plopix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstera mi har brukt Windows Movie Maker til å lage videofilm med JPG bilder.

No som eg har formatert hardisken og lagt windows inn på nytt vil ho prøve eit nytt program til akkurat den jobben "lage fin framvisning av bilder med lyd".

Er det nokon her som har nokon forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filmen (som skal bestå av bilder og lyd) skal brennast på cd og spelast av i DVD spelaren (I Windows Media Player blei filene lagra som .AVI og det gjekk greitt å brenne også.).

PowerPoint er eit tungvint program når ein skal legge til ca. 100 bilde raskt og systematisk.

Skrevet

Et hvilket som helst videoredigeringsprogram burde gjøre susen. Men for å slenge meg på samme spørsmål som Stine, hvorfor ikke fortsette med Movie Maker?

Rent bortsett fra at programmet stinker, that is ;)

Skrevet

kan jo teste microsoft photostory 3.1 (gratis), proshow gold (trial) eller et eller annet videoredigeringsprogram. nero og ulead sine slideshow programmer stinker synes jeg

Skrevet
Kan hun ikke bare fortsette å bruke Windows Media Player?

5121139[/snapback]

Eg har som sagt formatert disken og ho må ha ein nyare versjon av programmet.

Einaste måten å få programmet oppdatert på er via windows uppdate, og ho som ikkje har internett :p

Skrevet
kan jo teste microsoft photostory 3.1 (gratis), proshow gold (trial) eller et eller annet videoredigeringsprogram. nero og ulead sine slideshow programmer stinker synes jeg

5121341[/snapback]

Microsoft Photostory 3 virkar utruleg bra egentlig, enkelt og greitt.

Har forresten oppdatert til Windows med Service Pack 2, så no er alt i skjønnaste orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...