Gå til innhold

Problemer med oppdatering av GW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har problemer med Guild WArs når den oppdaterer spillet. Får denne beskjeden når jeg starter : " Unable to install"

The installer could not write Guild Wars to the specified directory. Please check that you have administrative access, that you have permission to install programs in the specified directory, and that there is sufficient space available on the drive"

Både jeg og kjæresten min får denne meldinga. Hva kan dette skyldes? Skjønner selfølgelig melinga, men jeg har plass på harddisken og jeg har admin tilgang

Har spilt GW nå snart en uke og etter min mening har spillet en del bugs. Latterlig med tanke på at spillet har snart vært ute 1 år. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm rart! Men du sier du har spilt det i en uke, men du får ikke instalert det? Eller er det kun updates som ikke kan bli instalert?

Uansett, prøv at en av dere formaterer, og prøv alternativt også å sjekke om porten til GW updaten blir brukt?

Skrevet

Hei, jeg har installert spillet og spilt det en stund, men nå får jeg altså denne meldinga. Det virker om at oppdateringen vil ikke la seg installere. Har sendt mail til GW support. Kan hende de har svaret på dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...