nree Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Har en Counter-Strike 1.6 server kjørende (Dedicated) som jeg har noen egne selvlagde maps på. Nå har jeg begynt og lage texturene selv og det går helt fint utenom 1 ting. Når jeg har lagdt wad fila med alle texturene i cstrike og map fila i maps kommer det bare en feilmelding om at [ couldnt open navnpåwadfil.wad ] Noen som vet hvordan klientene skal kunne laste ned denne fila automatisk?
Newt32 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg tror du må legge wad. filene i samme mappa som du legger mapet i dedicated. Bare prøv å kopier de mange plasser rundt om i de dedicated mappene. Funker sikkert etterhvert..?
nree Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg tror du må legge wad. filene i samme mappa som du legger mapet i dedicated. Bare prøv å kopier de mange plasser rundt om i de dedicated mappene. Funker sikkert etterhvert..? 5126081[/snapback] Jeg kan prøve når jeg kommer hjem... Så en som hadde wad filene i en valve mappe Endret 9. november 2005 av goggen90
nree Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 Måtte vist skrive -nowadtextures ett sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå