Gå til innhold

Oslo ligger i sverige.


Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel ikke noe nytt at amerikanere ikke har peil på land som ligger i europa :p

Dette må jo være et tidlig bevis på dette.

:-[ =im am serious

:-] =im am kidding

:D

5120842[/snapback]

 

Kanadiere er ikke amerikanere :innocent:

5121241[/snapback]

Jo, på en måte... Hvis man tenker på verdensdelen og ikke landet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja jeg veit det, men jeg tenkte på trådstarter. Syns ikke det er spesielt humoristisk at noen tar feil av land/hovedstad? Vi er jo ikke akkurat verdens navle.

5127238[/snapback]

 

De hadde da allverdens tid å slå opp i atlas... Google var vel ikke så aktuellt på den tiden.

Dersom de skal bruke landet og byen i en repotasje i beste sendetid, burde de vel kanskje klare å få det rett?

Til og med du ser vel forksjellen på dette innslaget på primetime, som faktisk krever litt research, og det å spørre tilfeldige folk på gata?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Norge er et lite filleland i verdenssammenheng. Get used to it. Det er å forlange litt vel mye at folk skal vite hva hovedstaden vår heter.

 

Dere vet vel ikke navnet på hovedstadene til alle andre land som knapt har 5 mil innbyggere?

 

EDIT: Litt morsomt er det jo, men å begynne med negativ holdning osv mot de bare fordi at de ikke vet det er teit.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Hohoho... Amerika er en verdensdel akkurat som Europa, ergo er alle som bor i verdensdelen Amerika amerikanere, see? Sorry, pleier ikke å mase om sånne ting. Men når tråden handler om å drite ut folk som ikke har peil på geografi, så ble jeg bare nødt...

 

Norge er ikke medlem av EU, men vi er altså europeere for dét. Skjønner du hvor jeg vil hen?

 

 

Sier vel mest om mentaliteten som råder i USA dette her desverre... De er så tjukke i huet at de ikke skjønner at det bor folk uttafor grensene sine.

 

Jeg mener... Hvem andre klarer å være så trangsynte, så arrogante, så fullstendig idiotiske at de kaller den nasjonale baseball-ligaen sin for World Series FFS!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...