Marti Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Er det bare jeg som er lei av at Guilden plutselig forsvinner? Trodde dette var i forbindelse med all den stygge halloween forberedningen, med tydligvis er det en annen grunn.
Morfiril Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Alle blir lei a bugs. Bare å være tolmodig til de har fikset det.
DurinVIII Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg selv satte pris på Halloween-feiringen, men problemene den bragte med seg kunne jeg ha vært foruten. I tillegg til å miste guilden støtt og stadig har jeg fått mange err=7 i det siste. I dag må det ha skjedd noe forøvrig, ingen guild-problemer og ikke en eneste err=7
Marti Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 For det første, er dette en veldig omfattende bug. Jeg har f.eks. irritert meg UTROLIG mye over denne og det er det mange andre som har gjort. Den omfatter tross alt alle som har en guild. For det andre har jeg mistet flere sjanser til å invite folk til guilden fordi jeg plutselig ikke var i en guild lenger. Det er nok folk som har gått til en ny guild også. Dette skjedde bare fordi ANet skulle ha en halloween feiring. Var sikkert ikke mange som satt pris på den.
hausoo Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 bare sånn lite inspill med den net error 7 greia. jeg hadde det før. jeg var skikkelig plaga av det. jeg hadde telenor, og jeg rngte de. tror ikke de klarte å fikse det, men ihvertfall, for meg hjalp det å dra ut ledningen til modemet i noen timer. har ikke hatt noen problemer siden!=)
Bluebeans Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Når du får error 7 så ligger feilen i 90% av tilfellene hos deg.
Stifi Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Ble lei etter at jeg hadde lvla 4 char's til lvl 20 og farma en del. Merka ikke så mange bug. Bare at jeg fikk dem errorene. -_-
DurinVIII Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Når du får error 7 så ligger feilen i 90% av tilfellene hos deg. 5120523[/snapback] Mulig det, men det er jo litt rart at det etter å ha vært fint før, plutselig kommer err=7 i hopetall
Marti Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 (endret) Jo, halloween feiringen var jo litt morsom, men som du sier, kunne jeg godt klart meg uten den. Endret 8. november 2005 av Marti
Chasseur Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Joda det er irriterenes, mn merket den kun på mandagen på halloween, og på søndag i går. Eller har guilds fungert for meg Men det som svir, er at A.Net ikke sier hva som er feil!
Marti Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Jeg har falt ut av guilden flere ganger. Sikkert nærmere 20-30 ganger.
Shikaru Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 eneste gangen jeg har fått error er når internettn har fallt ned og jeg skal inn i byer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå