Gå til innhold

tele objektiv til AG-EZ35


Anbefalte innlegg

Har en kamerat som har et Panasonic AG-EZ35 videokamera (DV).

Han lurte på om ikke jeg kunne undersøke på internett om det fantes tele objektiv til det (telekonverter). Han snakket om innvendig/utvendig mål var 43M.

Jeg har ikke peiling på videokamera, så vet ikke om dette er nok info, men hvis dere trenger annen info, så skal jeg prøve å skaffe det.

Han snakket om Hama Tele HR 3x, men det fant vi ut ikke finnes lenger, men det er noe slikt han vil ha. Kanskje enda mer, men han trodde 3x var nok.

 

Hvor får en kjøpt slikt? Har dere en nettbutikk å anbefale? Hva skal jeg se etter får å vite at det passer til det videokamera? Hvilke merker er bra (kvalitetsmessig)?

 

All info mottas med takk!

 

PS: jeg er helt grønn på dette området, men rekner med hvis jeg videreformidler svarene til han som skal ha objektivet, så vet han hva dere snakker om. Dessverre så har han ikke internett, så han har ikke mulighet til å svare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mange telekonvertere som passer, men som oftest vil du miste en god del av zoomområdet siden vidvinkel vil gi vignettering av bildet.

 

Her finner du mange forhandlere: http://www.google.com/search?q=telekonverter+site:.no

 

Du sier ingenting om kvaliteten du er ute etter. Kenko har en del billige for videokamera. Generelt så er kvaliteten i stil med prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...