p0zz Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg har et ønske om å få litt oppdatert info om hvilken server folk her spiller på. Referer til pollen som er sticky nå som er fra ca 11 feb ,da mange begynte å få WoW. Mye har skjedd siden da. Kunne noen få dette til? "Annonsering: Hvilken server spiller dere på? (Avstemning) Siste innlegg :19/07-2005 : 17:54 " Den er ganske old og utdatert den andre ^^ Noen moderatorer som kanskje kunne fikset dette? Endret 7. november 2005 av p0zz
Ildflue Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Den nåværende pollen: 19/07-2005 [/b]: 14:06 ]Jeg tenkte jeg skulle lage en avstemning på dette, sånn at man får det oversiktlig, og ikke en 78 siders tråd. Problemet er bare at jeg tydeligvis ikke kan lage det (må man være moderator?). Så jeg vil at noen som kan det, skal lage en avstemning. Det skal være med alle de engelske serverne (bryr meg ærlig talt ikke om de tyske/franske), og alle typene (PvP, PvE, RP). Kunne vært greit å vite hvor de fleste holder til. Edit: Og ja, jeg vet det er laget sånne lange tråder om det før, men jeg vil ha en enkel avstemning. Ikke ca. 11 feb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå