Rata101 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Det er noe dritt at Silvermoon er den eneste PvE serveren som sliter med dette. Skjønner godt at Blizzard er vage og usikre. Hva skal man gjøre liksom? Serveren er overbefolka på Alliance siden - de kan jo ikke bare la en bråte med alliance flytte til en annen server. Da vil jo folk begynne å klage der istedenfor. Flytting til en PvP server er utelukket fordi det tydeligvis er for urettferdig (er det virkelig så mye vanskeligere å levle opp på PvP?). En ny server bare for innflyttere kunne jo funka, men det tviler jeg på at Blizzard tar seg råd til, og det vil heller ikke løse at det er fler alliance enn horde. Tror nok Blizz har innsett at her er det jo bare snakk om et par tusen kunder, så la dem råtne til de gir opp. Forhåpentligvis kommer alle til å lage seg noen Blood-Elfs, og så... Hey-presto! Problem solved...
JoeDohn Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Det er noe dritt at Silvermoon er den eneste PvE serveren som sliter med dette. Skjønner godt at Blizzard er vage og usikre. Hva skal man gjøre liksom? Serveren er overbefolka på Alliance siden - de kan jo ikke bare la en bråte med alliance flytte til en annen server. Da vil jo folk begynne å klage der istedenfor. Flytting til en PvP server er utelukket fordi det tydeligvis er for urettferdig (er det virkelig så mye vanskeligere å levle opp på PvP?). En ny server bare for innflyttere kunne jo funka, men det tviler jeg på at Blizzard tar seg råd til, og det vil heller ikke løse at det er fler alliance enn horde. Tror nok Blizz har innsett at her er det jo bare snakk om et par tusen kunder, så la dem råtne til de gir opp. Forhåpentligvis kommer alle til å lage seg noen Blood-Elfs, og så... Hey-presto! Problem solved... 5128338[/snapback] For å ta det siste først; er stygt redd for at det er det som skjer her. "Jaså, du har jobba i åtte måneder på to characters, og nå får du ikke spilt med dem? Auda, det var synd." Det er heller ikke faction-ubalansen som er hovedproblemet her. Jeg bryr meg jack all om jeg ikke får spilt i battlegrounds frem til jeg faktisk kan spille på serveren i det hele tatt. Sånn som det er nå er det ikke noe vits i. Jeg er ingen masochist, ingen asket. Det er en PvE-server, altså burde PvE-content være hovedfokus. Når det er nytteløst med raids fordi folk hele tida blir borte over lengre tid, og dette går ut over ALLE guildene, så er det bare ikke akseptabelt. Grunnen til at dette bør spikres opp er at hvis det ikke skjer noe, og det senere oppstår samme type problemer på en annen server, så kan ikke Blizzard bare feie det under teppet. Jeg har alltid hatt stor respekt for Blizzards vilje til kontinuerlig å jobbe med innhold, deres evne til å holde tett kontakt med og å kunne lytte til kundene sine, og mengden arbeid de legger ned i arbeidene sine. Derfor er det forferdelig skuffende å se måten Blizzard (foreløpig i Thundgots person) bare feier dette unna, uten egentlig å vise tegn til å ta til seg konstruktiv kritikk fra kunder.
.V. Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Om du noen gang skulle være i tvil om hvor ufattelig mye vanskeligere det er å levle opp på en pvp-server (spesiellt en fullt av twinka alts og folk som har blitt ganket nok selv til å gi en god faen i om det er "dishonorable" å ganke andre), start en char på en pvp-server og levle til 30, stikk til STV. /cry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå