Gå til innhold

Bluetooth Device Not Found


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Med den begrensede beskrivelsen av problemet, vil jeg si at problemet er at enheten ikke er skrudd på.

 

Kom heller med mer informasjon om hva du har gjort og hvilke enheter du prøver å koble sammen. Så blir det litt lettere å finne ut hva som kan være feil.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Med den begrensede beskrivelsen av problemet, vil jeg si at problemet er at enheten ikke er skrudd på.

 

Kom heller med mer informasjon om hva du har gjort og hvilke enheter du prøver å koble sammen. Så blir det litt lettere å finne ut hva som kan være feil.

 

Ørjan...

5205179[/snapback]

Selvom Enheten er skrudd på, vil det ikke fungere ordentlig med bærbar. Vis han bruker bærbar da!? :hmm:

Lenke til kommentar
Med den begrensede beskrivelsen av problemet, vil jeg si at problemet er at enheten ikke er skrudd på.

 

Kom heller med mer informasjon om hva du har gjort og hvilke enheter du prøver å koble sammen. Så blir det litt lettere å finne ut hva som kan være feil.

 

Ørjan...

5205179[/snapback]

Selvom Enheten er skrudd på, vil det ikke fungere ordentlig med bærbar. Vis han bruker bærbar da!? :hmm:

5205196[/snapback]

Hvorfor ikke? Jeg har en bærbar. Min telefon fikk jeg koblet til uten problemer. Hvorfor skulle det ikke fungere hos han hvis han har en bærbar?

Lenke til kommentar

Da må jeg ta det tilbake :) Har nemlig prøvd med tre forskjellige blåtann sender/mottagere fra clas ohlsen og på flere forskjellige bærbare.. Sikkert bare jeg som har gjort feil hver gang..

 

Beklager :)

 

EDIT: Men han kan jo ennå ha det samme problemet som meg.....

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Når dere først er inne på bluetooth enheter, så lurer jeg på hvorfor jeg ikke får til å sende bilder fra mobilen min til pc'en selv om begge er aktivert, og det går ann å sende andre veien?

 

mobil: SE K700i

Bluetooth enhet: Claes ohlsson greie til 169kr

 

fant det like greit å la være å starte ny tråd når dere allerede var inne på det her.

Lenke til kommentar
Når dere først er inne på bluetooth enheter, så lurer jeg på hvorfor jeg ikke får til å sende bilder fra mobilen min til pc'en selv om begge er aktivert, og det går ann å sende andre veien?

 

mobil: SE K700i

Bluetooth enhet: Claes ohlsson greie til 169kr

 

fant det like greit å la være å starte ny tråd når dere allerede var inne på det her.

5205522[/snapback]

Fordi prøvd på 4 forskjellige bærbare.. Kan ta feil, men erfaringene sier at på Blåtann på Bærbar  får man uansett denne meldinga vis man ikke gjør noe med det..

 

Man kan bruke ett tredjeparts program, som kan sende filer til eventuelt en mobil, men ikke omvendt vei.

5205256[/snapback]

 

 

Da må jeg ta det tilbake :) Har nemlig prøvd med tre forskjellige blåtann sender/mottagere fra clas ohlsen og på flere forskjellige bærbare.. Sikkert bare jeg som har gjort feil hver gang..

 

Beklager :)

 

EDIT: Men han kan jo ennå ha det samme problemet som meg.....

5205297[/snapback]

 

 

Da har vi samme feil, som jeg trodde trådstarter hadde :) Pga vis du ser på bildet, så er det ett annet ikon siden av og det er dette 'tredjepartsprogrammet, som kan sende en vei, men ikke motta :) Håper noen kommer med forslag?

 

Larsemann: Har du bærbar? stasjonær?

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Med den begrensede beskrivelsen av problemet, vil jeg si at problemet er at enheten ikke er skrudd på.

 

Kom heller med mer informasjon om hva du har gjort og hvilke enheter du prøver å koble sammen. Så blir det litt lettere å finne ut hva som kan være feil.

 

Ørjan...

5205179[/snapback]

Det er USB enhet, det er ikke noe av/på bryter, jeg har stasjoner pc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...