Gå til innhold

Rare "prikker" inni blokken.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du ikke mener at du tok vann fra et bilbatteri el.

Vann som fylles på batteri er destilert vann, vann fra et oppladet batteri er syre. Denne syren angriper det meste og eter opp det som er. Det verste er at det kryper noe sinnsykt. Om feks batterisyre blir sølt på batteripolen så kan du finne iring 1 meter inne i en isolert kabel som er tilkoblet batteriet.

Lenke til kommentar

Har opplevd det samme på akkurat samme type blokk som du har, ja det er korrosjon og jeg mistenker produsenten for å bruke et dårlig/urent matriale i produksjonen. Fjernet den blokken og erstattet den med en fra en annen produsent og problemet var borte, har tidligere brukt forskjellige blokker men heller ikke da opplevde jeg det problemet, kunn med den blokken der .

Lenke til kommentar
Hvor mye vann er det i systemet ditt da?

Har du stor radiator? Hva slags tank har du?

Har du kjøling kun på CPU?

Ser jo ut som om vannet ditt er nesten blankt, da er det vel litt lite kjøleveske.

 

Har du noen pler i messing eller alu?

5116977[/snapback]

 

-Litt over en liter.

-En dobbel og en enkel radiator.

-Swiftech plasttank..

-CPU og Chipset atm. (brukte GPUblokken før)

-Blitzen som gjør det.

 

Har opplevd det samme på akkurat samme type blokk som du har, ja det er korrosjon og jeg mistenker produsenten for å bruke et dårlig/urent matriale i produksjonen. Fjernet den blokken og erstattet den med en fra en annen produsent og problemet var borte, har tidligere brukt forskjellige blokker men heller ikke da opplevde jeg det problemet, kunn med den blokken der .

5117159[/snapback]

 

Rart. Tror du de ville sett på det hvis jeg sender inn blokken da ?

 

 

Er jo ikkenoe problem da. Gå på Biltema eller Clas Ohlson og kjøp elektronikk lakk. Det burde fikse problemet ditt ;)

5117612[/snapback]

 

Lakke inni blokken elns ? :ohmy:

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...