Gå til innhold

Spm. ang. Age Of Empires 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et problem her. Etter jeg har loada ett spill så står det " game paused", hvorda får jeg slått av den?

Det funker ikke å trykke på "p", finner ingenting i options.

1 ting til, hvordan lager man "fort"? Ett slott med kanoer på den ene sida?

håper noen kan hjelpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurte på det samme. Det var liksom ikke noen "resume" i menyen eller noe. Men "Pause"-tasten på tastaturet fungerte.

Rare greier, det er en veldig lite brukt tast.

Skrevet
den det står pause på!!

helt til høyre på samme linje F tastene ligger på..

5112772[/snapback]

Det er en knapp på tastaturet som heter Pause/Break, den knappen tror jeg ligger ovenfor piltastene på vanlige tastatur. Jeg har nemlig et tastatur hvor enkelte knapper er litt på andre steder enn på vanlige. På mitt ligger den ved siden av Scroll Lock -knappen, som er ved siden Prt Sc -knappen som er ved siden av F12.

Å patche betyr å laste ned en patch og innstallere den.

Og før du spør hvor du får tak i patchen - G.O.O.G.L.E., my friend.

5114128[/snapback]

Er det noe jeg hater, så er det at folk sier "Google" mange er her på forumet for å søke hjelp. Noe jeg syns vi skal gi dem på en høflig og ordentlig måte.

I AoE III er det et autopatch -system. Gå på "Help and tools" der vil det stå noe slikt som "Update" eller noe lignende. Du kan også laste det ned herfra.

Håper det hjelper :)

Skrevet (endret)

Ja man kan lure på hvorfor man har forum når man har google.

kan ikke alle google folk bare google i vei så kan de som bruker forumet bruke det i fred.

Langt offtopic men måtte bare få det ut :thumbup:

den det står pause på!!

helt til høyre på samme linje F tastene ligger på..

5112772[/snapback]

Det er en knapp på tastaturet som heter Pause/Break, den knappen tror jeg ligger ovenfor piltastene på vanlige tastatur. Jeg har nemlig et tastatur hvor enkelte knapper er litt på andre steder enn på vanlige. På mitt ligger den ved siden av Scroll Lock -knappen, som er ved siden Prt Sc -knappen som er ved siden av F12.

Å patche betyr å laste ned en patch og innstallere den.

Og før du spør hvor du får tak i patchen - G.O.O.G.L.E., my friend.

5114128[/snapback]

Er det noe jeg hater, så er det at folk sier "Google" mange er her på forumet for å søke hjelp. Noe jeg syns vi skal gi dem på en høflig og ordentlig måte.

I AoE III er det et autopatch -system. Gå på "Help and tools" der vil det stå noe slikt som "Update" eller noe lignende. Du kan også laste det ned herfra.

Håper det hjelper :)

5114248[/snapback]

Endret av halnes1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...