Gå til innhold

Nytt tastatur. uten extra knapper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal ha meg et nytt tastatur som skal bruker til gaming. Så det kan ikke ha sånn 2-3 knappers sperre! Det kan godt være brukt.

Men det skal ikke ha noen sånne ekstra knapper, sånn som volum osv.

Det skal det ikke ha..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Se på dette: Labtec Standard Keyboard, PS/2 75 kr. Jeg har et selv, og det er det beste jeg har prøvd. Det er meget behagelig, og jeg kan skrive på det i timesvis. (jeg er programmérer)

5114817[/snapback]

Jøss Labtec. Mitt labtec tastatur funka ikke lenger etter ca 4 uker, brukte det helt normalt.. Ikke samme modell men. Skal aldri ha labtec igjen, heller dell..

Nå har jeg Ms digetal media pro..

Edit: Leif

Endret av Mr_Razer
Skrevet (endret)

onlinehero: Hvordan er tastene på det tastaturet, de er ikke seige/trege som det er på enkelte tastatur og er det 2-3 knapp sperre på det? Er på jakt etter et slikt enkelt tastatur som det der!

Har dette fete fra før! Begynner å bli litt falmete og endel uapetittelige flekker her og der, dessuten har jeg svart maskin så svart tastatur hadde vært topp!

Endret av Vultur Gryphus
Skrevet
onlinehero: Hvordan er tastene på det tastaturet, de er ikke seige/trege som det er på enkelte tastatur og er det 2-3 knapp sperre på det? Er på jakt etter et slikt enkelt tastatur som det der!

Tastene er veldig behagelige. De er lett å trykke ned og fingrene "sklir" raskt over tastene. Men hva er en 2-3 knapp sperre?

Skrevet

Jepp. Det var akkurat et slikt tastatur jeg var på jakt etter da jeg fant dette. Et som er uten for mye fiksfakserier og dilldall. Har "prakket" det på åtte kompiser også. Rett og slett bra tastatur til bra pris er min mening :)

Lykke til!

Skrevet

Har et gammelt keytronic hjemme, men det er ganske stort..

Skal se om jeg finner noen andre. Jeg har funnet ut at det er like greit og finne et gammelt et som jeg får gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...