Gå til innhold

Flekk på skjermen? Noen som kan hjelpe?


911

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg en Netshop 259IEN for ca. 2 mnd siden, og alt så ut til å være helt fint.

Men jeg har noe få spørsmål, som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

 

Når skjermen på bærbaren beveger seg "litt frem og tilbake", enten ved at jeg bærer den rundt eller når jeg beveger litt på den. Vil de dukke opp en liten flekk på ca. 3cm i omkrets nede mot venstre delen av skjermen. Akkurat samme type flekk som når du trykker på en flat skjerm. Er dette noe jeg kan klage for?

 

Har en liten spørsmål til angående bateriet på en bærbar pc. Bør man fjerne baterie når man bruker bærbar pc via strøm kablen eller kan man la den ligge? Siden jeg hørte at man kunne ødelege den hvis man ikke fjernet den.

 

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men føler du deg usikker så kan du ta den ut hvis du ikke har tenkt å bruke batteriet på en veldig lang stund.
Bare ikke gjør dette når batteriet helt tomt eller helt fullt. Er det tomt kan man riskikere at selvutladding dreper batteriet under lagring, og er det fullt kan kapasiteten være redusert noe når man tar det i bruk igjen. Kjølig lagring på ca. 40% av kapasitet er best hvis batteriet ikke skal brukes på noen uker eller måneder.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...