ådne Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 (endret) Funker det ikke å hå både IDE og SATA tilkoblet samtidig? Takk for svar Endret 6. november 2005 av ådne
MrLee Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 fungerer brillefint det. ikkeno problem her iallefall..
ådne Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Hm... Hos meg fungerer det bare når kun har SATA disken tilkoblet uten IDE disken Har forøvrig MSI K8N NEO4-f, maxtor dmax 300gb sata harddisk og western digital caviar 40 gb IDE harddisk.
SirAmp Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 (endret) Hm... Hos meg fungerer det bare når kun har SATA disken tilkoblet uten IDE disken Har forøvrig MSI K8N NEO4-f, maxtor dmax 300gb sata harddisk og western digital caviar 40 gb IDE harddisk. 5105949[/snapback] hummmm rart funker bra hos meg, men mulig jeg måtte gjøre noen bios instillinger... husker ikke helt. Lenge siden jeg satt opp denne pc'n lykke til edit glemte å si at jeg har IKKE den samme HW da... men oppsettet SATA//IDE funker fint! Endret 4. november 2005 av SirAmp
Pandemonium Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 (endret) Jeg har: Western Digital Caviar 200GB 7200RPM 8MB Cache (IDE/PATA) Maxtor 300GB 7200RPM 8MB Cache (IDE/PATA) Samsung SpinPoint 250GB 7200RPM 8MB Cache (SATA) På et Asus A8N-E hovedkort Disse fungerer overraskende flytende sammen (til windows å være..) Endret 5. november 2005 av Unyttig
Saiko Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Kan også bekrefte at det funker uten å måtte stille inn noe som helst.. Har et Gigabyte KN8NSXP-hovedkort og kjører 2x S-ATA disker og 1x P-ATA
RRhoads Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Funker fint.. fleste bruker jo IDE uansett sammen med SATA, med mindre du har sata dvd-brenner
Ernie Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Funker det ikke å hå både IDE og SATA tilkoblet samtidig? Takk for svar 5105935[/snapback] Jepp, men det er mulig man må justere og teste noe helt jævlig i BIOS for å få det til. De som påstår det går smertefritt har egentlig liten erfaring med det her (les: kjørt kanskje et eller to oppsett med det) og har hatt bare ren råflaks. Trikset er riktig boot-rekkefølge. Vil tippe du må sette den til SCSI eller RAID i stedet for HDD0 (eller 1). Eventuelt må du prøve HDD1 eller HDD2. List gjerne opp muligheten du har så blir det litt lettere å tippe
Jørgen Sørheim Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 VI ER IKKE SÆRLIG BEGEISTRET FOR UTELUKKENDE STORE BOKSTAVER I EMNETITTELEN, SÅ OM DU KUNNE VÆRT EN KNUPP OG REDIGERT TITTELEN, HADDE DET VÆRT SKIKKELIG SUPERT. BRUK EDIT-KNAPPEN I FØRSTEINNLEGGET FOR Å GJØRE DETTE. TAKK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå