Gå til innhold

Hvordan finne igjenn filer som er slettet?

vstr

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, eg skulle klippe ut noen filer, og lime dei over i en annen mappe på PCen min no nettopp, men under overføringen, så kom det opp ne fiel melding "kan ikke flytte mappen, fordi den er i bruk" så tenkte eg jaja, då ligger vel den i den opprinnelige mappen då. Men neida, den var fjernet derifra, og den ligger heller ikkje i den mappen eg skulle kopier den til. og heller ikkje i papirkurven. hva skal eg gjøre no? det ver ekstremt viktige filer som er gått tapt :cry:. håper noen kan være så snill å hjelpe meg. har også vært så glup at eg har tryky på "ctrl+c" en annen gang på en annen fil etter bortgangen av dei viktige filene.

finnes det programmer som gjør at eg kan finne tilbake til mine savnede filer?

Vegard :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

no ser det slik ut, hvordan finne tilbake igjenn til filene?

p_edit.gifEDIT: det ser ut til at det er bare mappene som er hentet tilbake igjenn, det er ikkje alle filene som ligger i mappene lenger :cry:

p_edit.gif får ikkje hentet tilbake en av dei viktigste mappene pga at dei e større enn 64kb. :cry: hva ska leg gjøre no?

post-26579-1131108075_thumb.jpg

Endret av vegis
Skrevet (endret)

ingen som vet noe mer?

p_edit.gif

Når eg åpner filene som eg har funnet tilbake, så kommer det feilmelding om at filen ikkje eksisterer ol. og det går fortsatt ikkje ann å flytte tilbake igjen filer over 63kb.

Noen som vet om andre program som fungerer bedre enn det drit programmet som eg bruker no?

Endret av vegis
Skrevet

hva er vits i å lage en demovare som ikkje er mulig å bruke? eg kan jo ikkje hente framm filer som er større enn 63kb.

Noen flere som har program å anbefale?

Skrevet (endret)

fant et program som heter GetDataBack no, men det ser ikkje ut til å fungere. fant ikkje igjenn noen av mappene/filene som er forsvunnet.

Kan det ha noe med at datamaskinen er blitt restartet?

(pga instalasjon av et programet)

EDIT: trenger hjelp snarest... :cry: viktige filer som er gått tapt :(

Endret av vegis
Skrevet

Fikk kjørt gjennom Med GetDataBack, men det programmet fant INGEN av dei forsvunnet filene mine. hva mer kan eg gjøre no? er det bare å slutte av leite aksjonen? har eg fortsatt mulighet til å finne tilbake til filene? Maskinen har blitt restartet 2 ganger etter at filene forsvant. Kan det ha no emed saken å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...