Gå til innhold

Hvilke(t) band spiller du i tråden

Øssa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spiller i exuro. Vi er for såvidt i oppstartsfasen enda, men vi har fått veldig bra respons (bla fra 2 produsere) på de sangene vi har laget til nå. Selv spiller jeg gitar (lead).

5101943[/snapback]

ooo, det der var bra! :)

Skrevet

Har ikke spilt i noe ordentlig band på over 20 år. Kunne godt tenkt meg det, men det var det med tida da. Ikke så gøy for de andre i bandet når man stadig vekk må stikke av til USA eller hvor det måtte være i flere dager eller uker i forretninger.

Men det hadde vært gøy.

Geir :)

Skrevet

Spiller ikke med noen faste for tiden. Spilte konsert i går dog, men det var et "engangstilfelle".

Har tidligere vært med i et par band, men det datt som oftest samme veldig fort.

Til høsten skal jeg begynne hos sangpedagog og prøve å finne meg et band å synge sammen med (tidligere spilte jeg trommer).

Skrevet

Jeg er bassist i et band som foreløpig heter Luftskipet Noreg.

Vi har ikke spilt inn noe pga. at vi ikke har råd foreløpig... En musiker beskrev musikken vår som "garasjerock med feel", men vi velger å definere det som kjellerrock.

Skrevet

Synger i Kings in a Coma, et Sarpsborg/Østfold band (medlemmene bor spredt).

Vi spelte inn de låtene før sommer'n i år, men i løpet av sommer'n dro bassisten til Vestfold for å studere, han var merkelig nok ( :) ) ikke interessert i bandøvelsespendling så vi har nå fått oss en ny en som trenger å kjøres inn.

Skrevet (endret)

Noe spesiell vokal vil jeg si :!: Ta det som et komplement whatevah.

EDIT: Kunne til tider minne litt om Glenn Danzig :cool:

Endret av Øssa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...