Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Zonda vs Murcielago


Darksun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syntes det var litt rart at 911 turbo var så langt ned på lista, ble jo slott av impreza, s4 osv...

det at Koenigsegg var litt ned på lista også var litt rart.

uansett hadde vert fett å sett det klippet man kjørt Maserati MC12 rund banene, noen som vet hvilken episode det var?

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Etter min mening, så synes jeg Porsche er litt oppskrytt..

 

Sier ikke at de ikke har noen fete biler, men hører folk skryter Boxtre'n opp i skyene, mens jeg synes det er mer sportlige egensaper på min gamle Kadett :p (ikke fult så ille, men er jo noen 1000 i prisforskjell..)

 

 

Edit: Er det noen som vet hvor en kan få sett gamle episoder av Top Gear?

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar
Etter min mening, så synes jeg Porsche er litt oppskrytt..

 

Sier ikke at de ikke har noen fete biler, men hører folk skryter Boxtre'n opp i skyene, mens jeg synes det er mer sportlige egensaper på min gamle Kadett :p (ikke fult så ille, men er jo noen 1000 i prisforskjell..)

 

 

Edit: Er det noen som vet hvor en kan få sett gamle episoder av Top Gear?

5109680[/snapback]

 

Jada, søk på torrent sider, f.eks. www.linktilwarezfjernetogadvarselutdelt.com. Kan laste ned hele sesonger, sett alt gjennom der jeg! KOnge bil program!! Bedre finnes ikke :w00t:

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Fra Top Gear.

Tror Zonda pr dags dato holder den raskeste rundetiden på den banen.

Verdt en kikk

http://www.gofastvideo.com/gallery/item/pr...murcielago.html

5101224[/snapback]

 

Nei, er ikke det. Zonda har 1,23,8, tror jeg Koenigsegg (655) litt etter. På toppen er F1 bil på 58 sek (sykt), men av gatebiler er det Enzo på 1,18,9 eller Maserati MC12 egentlig da. (Enzo bare med et annet navn)

Lenke til kommentar
er større forskjelder enn navnet på MC12 og enzo ..

MC12 er en racebil med skilter.. Enzo er en bil som kan brukes på bane om du er gal

5109959[/snapback]

 

Utseende er annerledes, men understellet og motor er akkurat det samma som i F60. Vil du ikke si at Enzo er en racerbil med skilter? Synes nå Enzo er ganske race aktig da... :hmm: Hvis det ikke er det, hva er det da? campingbil? :D

Vel, hadde vel hvert ganske gal hvis du hadde tatt noen av disse på bane... koster jo omtrent det samme, men Enzo kan man jo ikke "hvemsomhelst" kjøpe... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...