Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kampanje mot UPC! Alle som har trøbbel se her!


Anbefalte innlegg

UPC tar alt for lett på disse problemene! har hatt ustabil linje i snart 3 mnd!

og utstyret mitt er i tipp topp stand.

 

Så hva må til for og få en slik gigant til å bry seg om kundene sine?!

 

Hva med at alle som har trøbbel med linja si ifra UPC legger igjen en post her og så kan vi finne ut om det er noe vi kan gjøre sammen for å få oppmerksomhet rundt dette problemet?!

 

 

Problemet mitt er:

 

Linja kobler seg av og på som den vil, når jeg spiller Battlefield 2 så kan det gå 1-10 min så mister jeg linja. Dette skjer hele tiden.

når jeg laster opp/ned skole oppgaver til ftp så mister jeg linja,

 

+ alt som har med utlande kan jeg bare glemme.. ja så ille er det!

 

utenom alle disse barne problemene så er jeg veldig fornøyd med min linje.

 

Noen andre som føler at noe må gjøres.. melde de til et eller annet forbruker selskap etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
nejda... du må bare bytte modem.... de har problemer med 5101 serien fra motorola.

5121503[/snapback]

 

Har vært veldig ustabilt den siste tiden her i Bergen. Men i dag har de iallefall en god unskyldning med raset som tok fiberkabelen mellom øst/vest-landet. Går vel utover oss UPC's kunder også i.o.m. at hele nettet blir ekstra belastet.

 

Edit:

Sitter forresten på ISDN nå. Hadde nesten ikke nett i forgårs (uværet?), nesten ikke nett i går, og ikke noe nett i dag.

Start.no ble redningen med "fri" ISDN tilgang. Så får jeg iallefall sjekket e-post og lest forumet :)

 

Ellers melder jeg meg forresten IKKE på noen kampanje. Har god erfaring med kundeservice og opplever heller ikke noen av problemer som beskrives. Eventuelle problemer som har vært har UPC reparert. Men de må jo få skikkelig beskjed først. Gjerne to, tre ganger :)

 

Men du får stå på krava dersom det er slik at UPC ikke svarer deg når du spør om hjelp.

Endret av Kjellvez
Lenke til kommentar
Har hatt DNS-problemer med internett fra UPC i nesten 3 mnd nå. Har ringt inn og klaget mange ganger, uten at de gjør noe med det. Den digitale dekoderen har også relativt buggy software.

 

DNS-problemer i 3 måneder?! mot enkeltsider? Hvilke da isåfall.? Opplever du dnsproblemer som andre upckunder ikke har så er det stor fare for at det er pc`n din.

Lenke til kommentar
Har hatt DNS-problemer med internett fra UPC i nesten 3 mnd nå. Har ringt inn og klaget mange ganger, uten at de gjør noe med det. Den digitale dekoderen har også relativt buggy software.

 

DNS-problemer i 3 måneder?! mot enkeltsider? Hvilke da isåfall.? Opplever du dnsproblemer som andre upckunder ikke har så er det stor fare for at det er pc`n din.

5164438[/snapback]

Nei, mot alle sider. Så klart har jeg prøvd med andre rutere og pc-er, så det er ikke dataen min det er noe feil med. Må trykke 4-5 ganger på alle linker jeg går inn på.

Lenke til kommentar
Nei, mot alle sider. Så klart har jeg prøvd med andre rutere og pc-er, så det er ikke dataen min det er noe feil med. Må trykke 4-5 ganger på alle linker jeg går inn på.

 

men det er nok ikke noe dns-problem da, må være noe annet. Linja di kanskje.? Har din ISP slike dns-problemer så gjelder dette veldig mange kunder. Det ville man garantert hørt mye om her på forumet da.

 

Jeg synes fortsatt dette høres mistenkelig ut som softwareproblematikk. Hvordan fungerer andre programmer som bruker nett. Ftp og mail f.eks?

 

Du skriver at du har testet andre routere og pc`r, du har vel forsøkt uten router?

Lenke til kommentar

Bor i oslo, og har satt opp en trådløs router fra 3com. (har upc)

 

Internett forbindelsen blir brutt hele tiden, men nettverkskortet logger på igjen med en gang. har ikke aktivert noe krypteringer, eller satt opp noen form for brannmur.

har resetet routeren, og "kjørt" den med default settings, men de samme problemene kommer igjen og igjen..

 

aner ikke hva problemet er....

 

noen andre?!?

Lenke til kommentar
Bor i oslo, og har satt opp en trådløs router fra 3com. (har upc)

 

Internett forbindelsen blir brutt hele tiden, men nettverkskortet logger på igjen med en gang. har ikke aktivert noe krypteringer, eller satt opp noen form for brannmur.

har resetet routeren, og "kjørt" den med default settings, men de samme problemene kommer igjen og igjen.. 

 

aner ikke hva problemet er....

 

noen andre?!?

5170665[/snapback]

Samme problemer, Stavanger her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...