Gå til innhold

Prosjekt -Air Cooled Wood Case-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haakie takker:D neste update kommer nok en gang etter jul, når jeg får råd til å kjøpe litt plexi. det er jo alltids litt småting jeg kan gjøre, men blir ikke mye til update av det :nei: !!

 

Glisevask Takker for gratulasjonen ;). Sant det, er jo Vendur som står for 90% av sponsingen her på forumet. generøse folk :yes:

Lenke til kommentar

Heisann

 

Dette er det k33geste hjemmelgde kabinettet av tre jeg har sett, ever! :thumbup:

Jeg får jo lyst til å prøve et liknende prosjekt selv, men jeg tviler sterkt på at mine håndtverk-skills er så gode:(

 

Du har virkelig gjort en real jobb her ja. Det feteste look-messig, er helt klart Toffer innskåret i kabinettet med blått lys bak!

Virkelig imponerende :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei, bruk ei baufil, den funker kjempe greit og kontroll har du også, spes i kantene.

5365237[/snapback]

Joda funker fett det også ;)

 

Men til stikksaga så kan jeg anbefale et grovt blad (sånn som er beregnet til tredvark), Metalblad blir for fint og da settet bladet seg fast og plexien kan smelte. men du må pusse litt etterpå du har kuttet med et grovt blad ;)

Lenke til kommentar

torgros Takker og bukker ;)

 

DJ Ovin samme erfaring har jeg og fra før:) men update må du nok vente litt lenger på:p

Det er 06 nå ja, men ikke ta sorgene på forskudd:P

 

Fisha oi :D det var ikke værst!! :!: takk for at du synes det!!

bare prøv å starte ett slikt prosjekt du og!, er du tålmodig nok klarer du det fint.. jeg hadde ingen erfaring med slikt jeg heller før jeg starte med dette kabinettet.

jeg liker også godt den innskårede logoen, men den trenger fortsatt litt finpussing..

 

DJ-Sonic takk for tipset, jeg prøvde det i dag og det fungerte utmerket. eneste problemet kom da jeg hadde sagd så langt inn at den bøyla som holder bladet gikk borti kanten. Men siden det funka så bra med baufil, prøvde jeg metall-blad til stikksaga og det fungerte like godt.

 

Klikka_bZerk har du erfart dette? sist jeg prøvde groft blad tok det tak og reiv i stykker glasset i kantene.. men det var på litt tynnere glass(3mm)

 

tmolberg takk takk :)

er nevnt før det der, også da sa jeg at kantene ikke er ferdig pusset/sparklet ;)

 

stay tuned, er ikke så lenge til update!!

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg vil ikke anbefale stikksag (nikke sag) med grovt blad på plexi mindre enn 5 mm. Dette er på grunn av kantene først og fremst, de knekker fortere enn du kan si kake.

Men vil egentlig ikke anbefale nikke sag i det hele tatt i kantene på en 3 mm plexi plate.

snakker av erfaring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...