Gå til innhold

Treng program for og skaffe passordet mitt..

Theoneask

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fekk eg besøk av noken venna, vi skulle sjå kamp.. So eg bestemte meg for og lage passord på pcen min. Har bere ein brukar uten passord. Lagde eit lett passord. So trykte eg då ctrl+L for og komme meg ut i logge inn vinduet. Men når eg kom tilbake til pcen slapp eg og skrive inn noke passord. Men innpå kontrollpanel sto at det var passord på. Eg prøvde då og slette passordet mitt, men fekk beskjed om at eg skreiv feil passord. Eg prøvde då og bytte passord men fekk samme beskjeden. Vart då nervøs for at eg ikkje ville kunne logge meg på i dag, so lagde ein ny konto med admin rettigheta uten passord. Når eg slo på pcen her i dag, måtte eg skrive inn passordet. Eg prøvde alt eg trudde eg hadde laga, men alle var feil. Eg logga då på med den andre kontoen min. Men no kjem eg ikkje inn på mine dokumenter, siden den mappa var privat. Eg treng dokumentene mine veldig veldig masse, pga skulen.

Veit det finst program som kan hjelpe meg, men veit ikkje kva dei heiter.

Treng hjelp!

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den nye kontoen du laget har administratorrettigheter, og jeg får bare anta at du har Windows XP, så skal du kunne fjerne rettigheter og (hvis jeg ikke tar helt feil) passord på andre kontoer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...